Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Potrošnja na oglašavanje na mobilnom internetu porasla 82,8 odsto

Potrošnja na oglašavanje na mobilnom internetu skočila je u 2012. godini čak 82,8 odsto, na 8,9 milijardi dolara, pokazalo je istraživanje IAB-a. Više od polovine potrošnje, odnosno 52,8 odsto, slilo se u oglase objavljene na stranicama s rezultatima pretraživanja, dok je udeo oglasa na displayima iznosio 38,7 odsto a onih na porukama 8,5 odsto.
Brojke svedoče o snažnom rastu u svim oglasnim formatima, zaključuju u IAB-u. „Mobilni internet napokon realizuje svoj potencijal i postaje moćan oglasni medij“, ističe Anna Bager iz IAB-a. Među pojedinim svetskim regijama najviše se prošle godine na oglašavanje na mobilnom internetu trošilo u azijsko-pacifičkoj regiji, čak 40,2 odsto ukupne potrošnje. Time je udeo te regije gotovo izjednačen s onim Severne Amerike koji je iznosio 39,8 odsto. Zapadna Europa je u toj potrošnji učestvovala sa 16,9 odsto.
Ključni faktor rasta oglašavanja na mobilnom internetu je uvođenje nove, četvrte generacije mobilnih mreža, zahvaljujući kojima se potrošači više priključuju na internet putem mobilnih uređaja.
Odvojen, prošlomesečni izveštaj istraživačke kompanije eMarketer pokazao je da je prošle godine više od polovine ukupnih prihoda od oglašavanja na mobilnom internetu u celom svetu ostvario američki Google, za koji se očekuje da će dodatno povećati svoj udeo u ovoj godini. Vrlo brzo raste i udeo Facebook-a, utvrdili su u eMarketeru.

Izvor: Banka.hr

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!