Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Potrošači žele sve više personalizovanog sadržaja

Potrošači žele sve više personalizovanog sadržaja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije Yahoo. Ispitane su potrebe 6.000 ispitanika od 13 do 64 godine i došlo se do zaključka da je visoka svest o potrebi peronalizacije sadržaja na pretraživačima, kao i da bi to doprinelo efikasnosti njihovog pretraživanja i relevantnosti sadržaja.
Oko 60 odsto ispitanika misli da se personalizacija odnosi na pisani sadržaj, a dve trećine njih misli da se odnosi i na sadržaje koji se gledaju i slušaju.
Za personalizaciju sadržaja sakupljaju se osnovni demografski podaci sa sajtova (46 odsto), informacije vezane za aktuelna i lična interesovanja (48 odsto), kao i informacije o lajkovima sa različitih portala (54 odsto).

Više informacija o istraživanju pročitajte na sajtu Marketing Week.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!