Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Potrošači žele sve više personalizovanog sadržaja

Potrošači žele sve više personalizovanog sadržaja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije Yahoo. Ispitane su potrebe 6.000 ispitanika od 13 do 64 godine i došlo se do zaključka da je visoka svest o potrebi peronalizacije sadržaja na pretraživačima, kao i da bi to doprinelo efikasnosti njihovog pretraživanja i relevantnosti sadržaja.
Oko 60 odsto ispitanika misli da se personalizacija odnosi na pisani sadržaj, a dve trećine njih misli da se odnosi i na sadržaje koji se gledaju i slušaju.
Za personalizaciju sadržaja sakupljaju se osnovni demografski podaci sa sajtova (46 odsto), informacije vezane za aktuelna i lična interesovanja (48 odsto), kao i informacije o lajkovima sa različitih portala (54 odsto).

Više informacija o istraživanju pročitajte na sajtu Marketing Week.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!