SVET – Brendovi koji isprobavaju virtuelnu stvarnost kao deo marketinške strategije možda su oprezni kada je u pitanju isplativost ove nove platforme. Međutim, jedno novo istraživanje pokazalo je da bi se investicije mogle isplatiti kroz afinitet prema brendu i povećanje kupovine.
Greenlight VR objavio je rezultate iz ankete u kojoj je učestvovalo 1.300 odraslih osoba, i koja je pokazala da većina potrošača – 71 odsto njih – smatra da korišćenje VR-a čini brendove „modernijim i okrenutim ka budućnosti“. Takođe, 53 odsto ispitanika je izjavilo da bi bili spremniji kupovati od brendova koji koriste VR nego od onih koji ga ne koriste.
Čak i oni koji nikada nisu iskusili VR imali su reči hvale za ovu tehnologiju, pa je tako 91 odsto navelo pozitivna osećanja nakon gledanja informativnog videa o tome. Među onima koji nisu iskusili VR, 65 odsto bili su zainteresirani, 32 odsto iznenađeni onim što tehnologija može uraditi, 25 odsto se osećalo „srećno“, a 58 odsto je izjavilo da su „zapanjeni“.
Brendovi u različitim industrijama eksperimentišu sa virtuelnom stvarnosti. Prošle godine, The North Face je koristio virtuelno iskustvo sanjkanja kako bi ojačali prodaju zimskih kaputa u Južnoj Koreji. Ovog proleća, za vreme South by Southwest festivala, McDonald’s je stvorio HTC Vive iskustvo koje omogućava korisnicima da oslikaju svoje Happy Meal kutije. A ranije ovog meseca United Airlines je uz pomoć Oculus Rift headseta promovisao svoju novu Polaris poslovnu klasu.
Više informacija pogledajte na sajtu AdWeek.