today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Potrošači radije kupuju brendove koji koriste VR

SVET – Brendovi koji isprobavaju virtuelnu stvarnost kao deo marketinške strategije možda su oprezni kada je u pitanju isplativost ove nove platforme. Međutim, jedno novo istraživanje pokazalo je da bi se investicije mogle isplatiti kroz afinitet prema brendu i povećanje kupovine.

Greenlight VR objavio je rezultate iz ankete u kojoj je učestvovalo 1.300 odraslih osoba, i koja je pokazala da većina potrošača – 71 odsto njih – smatra da korišćenje VR-a čini brendove „modernijim i okrenutim ka budućnosti“. Takođe, 53 odsto ispitanika je izjavilo da bi bili spremniji kupovati od brendova koji koriste VR nego od onih koji ga ne koriste.

Čak i oni koji nikada nisu iskusili VR imali su reči hvale za ovu tehnologiju, pa je tako 91 odsto navelo pozitivna osećanja nakon gledanja informativnog videa o tome. Među onima koji nisu iskusili VR, 65 odsto bili su zainteresirani, 32 odsto iznenađeni onim što tehnologija može uraditi, 25 odsto se osećalo „srećno“, a 58 odsto je izjavilo da su „zapanjeni“.

Brendovi u različitim industrijama eksperimentišu sa virtuelnom stvarnosti. Prošle godine, The North Face je koristio virtuelno iskustvo sanjkanja kako bi ojačali prodaju zimskih kaputa u Južnoj Koreji. Ovog proleća, za vreme South by Southwest festivala, McDonald’s je stvorio HTC Vive iskustvo koje omogućava korisnicima da oslikaju svoje Happy Meal kutije. A ranije ovog meseca United Airlines je uz pomoć Oculus Rift headseta promovisao svoju novu Polaris poslovnu klasu.

Više informacija pogledajte na sajtu AdWeek.

greenlight-vr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!