Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Potrebno nam je više produkcije koja je okrenuta ljudima!

Miroslav Miljenović, Creative Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori o kvalitetu video produkcije u Srbiji.

Kako biste ocenili kvalitet video produkcije u Srbiji u ovom trenutku?
U Srbiji postoje odlične video produkcijske kuće, koje rade za mnoge internacionalne klijente. Radi se produkcija i postprodukcija reklamnih spotova za velike brendove, kao i delovi produkcije filmova i serija… Na srpskom tržištu, kvalitet video produkcije uglavnom zavisi od budžeta. Kako su ovde budžeti desetine puta manji nego na zapadu, u samom scenariju, kreativci se ograničavaju na ideje koje se mogu brzo i efikasno realizovati. Tako da retko imamo prilike da vidimo kompleksne produkcijsko/postprodukcijske izazove. No dok ima dobrih ideja, inteligentnih scenarija i transfera emocija, produkcije će to otelotvoriti u video koji nas istinski pokrene.

Koje trendove u ovoj oblasti možemo da očekujemo u narednom periodu?
Očekujem više produkcije koja je okrenuta ljudima, koja je consumer centric. Da manje gledamo priče o brendovima, a više o ljudima, njihovim životnim izazovima, prelomnim trenucima, i da tu tražimo prostor u kome će brendovi odgovarati na autentične i dublje emotivne potrebe ljudi. Voleo bi da vidim manje ad hoc taktičkih kampanja koje nisu na jasnoj brend strategiji.

Da li potpuno prelazimo na video kada govorimo o digitalnim komunikacijama?
Simon Sinek je rekao: „People don’t buy what you do; they buy why you do it.“ Mislim da je suština – za šta se ja zalažem, šta imam da kažem, koji je moj stav i koje su moje vrednosti. A medij kojim to komuniciram mogu da biram u odnosu na to gde su ljudi sa kojima želim da stupim u interakciju. Svakako, video je često neizostavan u toj komunikaciji.

Koliko košta sekund korisničke pažnje na internetu?
12,6 EUR

Šalim se. Košta onoliko koliko neko prepozna vrednost u onome što konzumira. Čitao sam razne ankete koliko bi ljudi bili spremni da plate određeni sadržaj koji ih zanima, i tu su rasponi neverovatni.

Kako vidite budućnost YouTube-a, u odnosu na TikTok i Instagram Reels?
Za generacije sa kratkim vremenom održavanja pažnje, You Tube je aktivirao Shorts – format do 60sec gde sadržaj mora biti zanimljiv i koncizan da bi bio konzumiran. U svakom slučaju, You Tube će ostati neprikosnoven za sadržaje koji zahtevaju više vremena za konzumaciju i koji dublje angažuju gledaoce.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!