Potrebno nam je više produkcije koja je okrenuta ljudima!

Miroslav Miljenović, Creative Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori o kvalitetu video produkcije u Srbiji.

Kako biste ocenili kvalitet video produkcije u Srbiji u ovom trenutku?
U Srbiji postoje odlične video produkcijske kuće, koje rade za mnoge internacionalne klijente. Radi se produkcija i postprodukcija reklamnih spotova za velike brendove, kao i delovi produkcije filmova i serija… Na srpskom tržištu, kvalitet video produkcije uglavnom zavisi od budžeta. Kako su ovde budžeti desetine puta manji nego na zapadu, u samom scenariju, kreativci se ograničavaju na ideje koje se mogu brzo i efikasno realizovati. Tako da retko imamo prilike da vidimo kompleksne produkcijsko/postprodukcijske izazove. No dok ima dobrih ideja, inteligentnih scenarija i transfera emocija, produkcije će to otelotvoriti u video koji nas istinski pokrene.

Koje trendove u ovoj oblasti možemo da očekujemo u narednom periodu?
Očekujem više produkcije koja je okrenuta ljudima, koja je consumer centric. Da manje gledamo priče o brendovima, a više o ljudima, njihovim životnim izazovima, prelomnim trenucima, i da tu tražimo prostor u kome će brendovi odgovarati na autentične i dublje emotivne potrebe ljudi. Voleo bi da vidim manje ad hoc taktičkih kampanja koje nisu na jasnoj brend strategiji.

Da li potpuno prelazimo na video kada govorimo o digitalnim komunikacijama?
Simon Sinek je rekao: „People don’t buy what you do; they buy why you do it.“ Mislim da je suština – za šta se ja zalažem, šta imam da kažem, koji je moj stav i koje su moje vrednosti. A medij kojim to komuniciram mogu da biram u odnosu na to gde su ljudi sa kojima želim da stupim u interakciju. Svakako, video je često neizostavan u toj komunikaciji.

Koliko košta sekund korisničke pažnje na internetu?
12,6 EUR

Šalim se. Košta onoliko koliko neko prepozna vrednost u onome što konzumira. Čitao sam razne ankete koliko bi ljudi bili spremni da plate određeni sadržaj koji ih zanima, i tu su rasponi neverovatni.

Kako vidite budućnost YouTube-a, u odnosu na TikTok i Instagram Reels?
Za generacije sa kratkim vremenom održavanja pažnje, You Tube je aktivirao Shorts – format do 60sec gde sadržaj mora biti zanimljiv i koncizan da bi bio konzumiran. U svakom slučaju, You Tube će ostati neprikosnoven za sadržaje koji zahtevaju više vremena za konzumaciju i koji dublje angažuju gledaoce.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari