Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Potraga za ružnim ljudima za reklame

Možda ponuda iz naslova zvuči uvredljivo, ali iza nje stoji iskreno nastojanje svetskog Kluba ružnih, koji se zalažu za istinite i verodostojne turističke reklame. „Najgore su reklame za odmore koji uključuju golferske aktivnosti, sa svim tim ‘baš sam srećan što sam tu’ licima. Da li su oni zaista srećni i posle 118 rundi? Možda nisu računali 11 izgubljenih loptica? Ništa bolje nisu ni reklame za letovanja na moru. Svi su savršeno građeni, niko nema celulita niti sala. Ili nerealno srećne porodica koja radosno večera obrok koji je dobila po najpovoljnijoj ceni, a ni traga bilo kakvoj disharmoniji, nefunkcionalnosti ili ne daj bože, dijareji. I krstarenja: fotografija za fotografijom sa nasmejanim licima koja se provode kao nikada do tada, poziraju iznad malene porcije ribe, koja će na sledećoj fotografiji u krupnom kadru izgledati znatno veće.“
Ovako za CNN piše Kevin Pajli, u tekstu pod naslovom „Traže se: Ružni ljudi za reklame“. On je počasni član „Kluba ružnih“ (Club dei Brutti) čije je sedište u italijanskom gradiću Piobiko. Klub širom sveta ima više od trideset hiljada članova i jednom godišnje, u septembru, organizuje okupljanje festivalskog tipa, piše B92. Piobiko je sebe stavio na svetsku turističku mapu kao mesto čiji je zaštitni znak „ružnoća“. Reklamne kampanje prate slogani kao što je „Mesto gde se ružni osećaju kao kod kuće“, dok glavnim gradskim trgom dominira „ružna statua“. Zanimljiv plan je upalio, jer su ubrzo i brojni gradovi širom sveta počeli da se priklanjaju trendu „Ružno je novo Lepo“.
Međutim, Pajli objašnjava da nije reč o pogrdnoj oznaci „ružno“, već je termin upotrebljen ne bi li se napravila šala u odnosu na sve „lepo“ što nam se nudi u reklamama. Prema njegovim rečima, tolika savršenost u reklamiranju može da proizvede negativan efekat, pa se „ružno“ nameće kao mnogo prikladnija, i običnim smrtnicima istinitija ponuda. Neobičan primer sledila je Češka, koja je minule zime organizovala neobične skijaške aranžmane za one koji ne znaju da skijaju, ali vole da se nađu u tom snežnom okruženju.
Sličnim potezom rukovodio se i hotel „Hans Brinker Budget“ u Amsterdamu, koje sebe opisuje kao hotel koji „već četiri decenije ponosno razočarava svoje goste“, a sve to zbog jednostavnosti i nepostojanja lažnog luksuza i komfora.

Izvor: Trojka.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!