Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Posle H&M krize posao cveta za agencije za upravljanje reputacijom!

SVET – Za H&M 2018. godina definitivno nije počela dobro, a druge kompanije žele učiti iz njihovog primera kako se slično ne bi desilo i njima. Konsalting kuće za upravljanje reputacijom stoga beleže veći interes kompanija koje žele izbeći zamke modernog tržišta i pripremiti se za bilo kakve kontroverzne situacije slične onoj H&M debakla.

Nakon što je ovaj švedski lanac trgovina odeće objavio oglas sa crnim dečakom u dukserici sa natpisom “Coolest monkey in the jungle“ kritike na njihov račun su počele dolaziti iz celog sveta, a pokrenuti su i brojni protesti na kojima je ovaj brend sa 4,133 trgovine diljem sveta prozivan za rasizam. Usled nasilnih demonstracija u Južnoj Africi došlo je i do zatvaranja nekih od njihovih trgovina, a dečak koji je služio kao maneken za oglas i njegova majka preseljeni su iz njihovog doma u Stockholmu zbog sigurnosnih razloga.

U dobu hiper-svesti o potencijalnom rasizmu i seksizmu, posao cveta za kompanije kao što je Reputation Institute iz Bostona koja ima oko 350 klijenata globalno, među kojima su Kroger i Procter & Gamble. Dvadesetogodišnja kompanija, koja ima osam poslovnica izvan Severne Amerike, prošli je mesec otvorila još jednu kancelariju u Chicagu, i planira otvoriti još dva u SAD-u tokom ove godine. Takođe su u ponudu dodali dodatne proizvode i usluge, kao što su sposobnost merenja korporativne odgovornosti i mišljenja određenih javnosti.

Stephen Hahn Griffiths, direktor istraživanja u kompaniji Reputation Institute, kaže da je lakše prevazići debakle poput H&M-ovog ukoliko se brend već ranije dokazao kao „dobar korporativni građanin“.

„Sve se vrti oko pretpostavke kako je ugled postao mnogo važniji od samog brenda i njegovog proizvoda“, kaže on. „Ne možete više samo prodavati svoju robu, morate prodavati svoju kompaniju – brend koji stoji iza tih proizvoda.“ On očekuje da će potrošači tokom narednih meseci imati priliku videti više brendiranih priča fokusiranih na vrednosti i društvenu odgovornost kompanija, jer će brendovi želeti da podstaknu naklonost potrošača pre nego se nađu u nekim potencijalnim kontroverzama na društvenim medijima.

Čikaška PR i konsultantska kompanija Blink OnDemand Crisis PR prošle je sedmice predstavila novi softver za upravljanje kriznim situacijama. Ovaj proizvod zasnovan na Cloud rešenjima nudi interaktivne podatke u stvarnom vremenu koji će pomoći brendovima da se izbore sa „olujama na društvenim medijima“ i košta jednu desetinu onoga što bi neka agencija naplatila za pravljenje kriznog plana, kaže Laurel Kennedy, predsednica Blinka.

S druge strane, H&M i dalje poduzima korporativne promene nakon protesta i kritika kojima se priključio i bivši saradnik kompanije, pevač The Weeknd. Iako je modni lanac uklonio kontroverznu duksericu i izdao brojna izvinjenja, prošle sedmice su objavili kako poduzimaju i dodatne korake, te su po prvi put stvorili poziciju direktora za pitanja raznolikosti. Annie Wu, koja je radila kao globalni menadžer za odnose s zaposlenima u H&M-u, sada ima zadatak pomoći u „izgradnji poštovanja, razumevanja, brige i jednakosti u svakom aspektu našeg donošenja odluka“, izjavila je glasnogovornica kompanije.

Dodatne informacije dostupne su na sajtu AdAge.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!