Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Posedovanje ‘još neotkrivenih istina’ je obaveza, a ne luksuz!

Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd specijalno za Marketing mrežu govori na koji način će ‘još neotkrivene istine’ uticati na tržište komunikacija u Srbiji, da li su kompanije spremne da ih čuju i izađu iz uobičajenog okvira i u kojoj meri se navike potrošača u Srbiji razlikuju u odnosu na region i svet.

McCann Truth Central ima za cilj da otkrije još neotkrivene istine o pojavama oko nas. O kakvim „istinama“ je zapravo reč i na koji način će one uticati na tržište komunikacija u Srbiji?
McCann Truth Central u fokusu svog interesovanja ima istine koje se ne podrazumevaju. To su istine koje menjaju shvatanje sadašnjosti i pojava oko nas. Otkrivajući ovakve istine, otkrivamo i neke nekonvencionalnije načine komunikacije, a možda i načine na koje brendovi danas mogu odgovarati na potrebe svojih potrošača, odnosno korisnika.

U kojoj meri su istraživanja McCann Truth Central značajna za brendove? Da li su kompanije, po Vašem mišljenju, spremne da čuju istine i izađu iz uobičajenog okvira?

Za brendove koji su spremni da naprave ‘korak dalje’, spremni da postanu relevantan deo svakodnevice potrošača, posedovanje ‘još neotkrivenih istina’ je obaveza, a ne luksuz. Brendovi koji žele da imaju svoje, specifično i jedinstveno mesto na mapi potreba svojih korisnika/potrošača i tržišnoj mapi generalno, moraju imati način da razumeju životne niše potrošača i van brend konteksta.

Nedavno je agencija McCann Beograd predstavila istraživanje o mamama. Koje istine ćete nam sledeće predstaviti?
Pred nama je jedno od možda najznačajnijih istraživanja. Radi se, naime, o sveobuhvatnom pogledu na pojam i shvatanje ‘wellness-a’. Istine o sagledavanju i doživljaju onoga što je dobrobit za čoveka danas. Ovo je oblast koja se tiče svih potrošačkih segmenata nezavisno od demografskih i lifestyle odredbi, a samim tim i oblast u kojoj relevantne nalaze može i treba da nađe svaki brend koji želi značajnu ulogu u savremenom životu Srbije i srpskih potrošača.

Koliko je danas zahtevno sprovesti istraživanje tržišta i da li potrošači u Srbiji spremni da pričaju o svojim navikama?
Uprkos sve snažnijim naporima da se zaštiti privatnost podataka, danas je sfera istraživanja jedna od najinventivnijih oblasti. Naime, istraživačke tehnike se unapređuju, a mogućnosti je sve više. Kada je u pitanju McCann Truth Central, slučaj je specifičan. Ovo je centar koji sam razvija istraživačke instrumente, dok su istraživačke agencije realizatori projekta koji se bave terenskim delom rada. U upotrebi su podjednako zastupljene kvantitativne i kvalitativne metode, uz sve učestalije online i inovativne kvalitativne tehnike.

Na osnovu dosadašnjeg rada McCann Truth Central, u kojoj meri se navike potrošača u Srbiji razlikuju u odnosu na region i svet?

U najširem smislu, možemo govoriti o različitoj dinamici razvoja, ali ne i manjem entuzijazmu. Konkretna studija o mamama, lokalno sprovedena, ukazala je na podudarnost potreba ovdašnjih i globalnih mama, kao i prepoznavanje značaja tehnologije u svom životu. Ipak, prednosti korišćenja i njena funkcionalnpost su u različitoj meri prepoznate i integrisane u svakodnevicu, a samim tim i navike. Dakle, potrebe se ne razlikuju u tako značajnoj meri, koliko načini njihovog zadovoljenja, što bitno utiče i na navike potrošača.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!