today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Posao u industriji oglašavanja percipiran kao kreativan i dobro plaćen!

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje HURA, u saradnji sa agencijom Ipsos, sprovelo je istraživanje o reputaciji struke oglašavanja u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je i utvrditi koliko javnost razume rad u ovoj industriji, kolika je privlačnost rada u marketinškim agencijama, ali i koji su stavovi ispitanika o oglašavanju. Opšti utisak o radu u marketinškim agencijama uglavnom je pozitivan, a većina ispitanika, tačnije 68%, upoznata je s odlikama rada u industriji.

Istraživanje o percepciji i razumevanju struke oglašavanja sprovedeno je tokom 2016. godine u saradnji sa agencijom za istraživanje tržišta Ipsos na uzorku od 600 ispitanika. Prema rezultatima istraživanja, kao glavni radni zadaci radnika u marketinškoj agenciji najčešće se spominju reklamiranje i promocija, zatim prodaja proizvoda i usluga te marketing. U kontekstu jednostavnosti zaduženja radnika u marketinškim agencijama, 68% ispitanika smatra da zna šta tačno rade radnici u ovoj industriji.

Kod 57% ispitanika oglasi se pozitivno doživljavaju jer služe kao izvor informacija o različitim proizvodima koji pomaže pri odabiru, no prevladava i mišljenje da se oglasima ne može verovati.

Tipičnim zaposlenim marketinške agencije doživljava se osoba starosti od 31-40 godina, koja je visokoobrazovana, s iznadprosečnim primanjima te stručna i kreativna. Uopšteno, posao u industriji oglašavanja percipiran je kao kreativan, dobro plaćen i stručan, ali i kao stresan, komplikovan i težak posao koji iziskuje prekovremeni rad. Iako posao u marketinškim agencijama ispitanicima nije posebno zanimljiv, preporučili bi ga drugima.

Detaljna analiza rezultata istraživanja dostupna je na sajtu HURA-e.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!