Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pomak od društvenih medija na društvenu razmenu!

SVET – Dok se aplikacije kao što su Facebook Messenger, WhatsApp i Snapchat bore sa SMS-om u tome ko će postati omiljeni način za razmenu poruka, granica između društvenih medija i slanja poruka je zamagljenija nego ikada. A brendovi imaju dobre šanse da iskoriste ovu situaciju ako je verovati nedavno objavljenoj studiji marketinške grupe Epsilon iz Dallasa.

„Nalazimo se na rubu transformacijskog trenutka, jer ponašanje potrošača diktira pomak ka intimnom deljenju sadržaja i iskustava u odnosu na javno deljenje“, rekao je Tom Edwards iz kompanije Epsilon. „Aplikacije za slanje poruka sada imaju više aktivnih korisnika od društvenih mreža, a taj pomak od društvenih medija na društvenu razmenu poruka će redefinisati kako mi, kao marketeri, pristupamo povezivanju sa potrošačima“.

Više informacija pronađite na portalu

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!