today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Politički marketing: Neprihvatljivo učešće dece u kampanji

Udruženje „Roditelj“ podržalo je danas stavove Pokrajinskog ombudsmana i organizacije Prijatelji dece Srbije o neprihvatljivosti učešća dece u predizbornoj kampanji, čak i u situacijama kada su roditelji sa tim saglasni. „Sada, u jeku izborne kampanje, decu viđamo na bilbordima, promotivnim spotovima i filmovima. Veoma često, reč je o deci uzrasta koja ne mogu da razumeju kontekst situacije u kojoj su se našla“, navodi se u saopštenju tog udruženja.
Udruženje „Roditelj“ je ponovo apelovalo na sve učesnike predizborne kampanje, nadzorne organe i sve roditelje da imaju u vidu da dete koje učestvuje u bilo kojoj političkoj aktivnosti šalje poruku čijeg značanja uopšte nije svesno, što predstavlja najgrublje kršenje njegovih prava. „Još jednom podsećamo sve državne organe da je jako važno što pre i na što jasniji način propisima urediti mogućnost učestvovanja dece u bilo kojoj vrsti reklame kako bi se predupredila bilo kakva zloupotreba dece na ovaj način“, piše u saopštenju tog udruženja.

Izvor: Beta

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!