Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Politički marketing: Neprihvatljivo učešće dece u kampanji

Udruženje „Roditelj“ podržalo je danas stavove Pokrajinskog ombudsmana i organizacije Prijatelji dece Srbije o neprihvatljivosti učešća dece u predizbornoj kampanji, čak i u situacijama kada su roditelji sa tim saglasni. „Sada, u jeku izborne kampanje, decu viđamo na bilbordima, promotivnim spotovima i filmovima. Veoma često, reč je o deci uzrasta koja ne mogu da razumeju kontekst situacije u kojoj su se našla“, navodi se u saopštenju tog udruženja.
Udruženje „Roditelj“ je ponovo apelovalo na sve učesnike predizborne kampanje, nadzorne organe i sve roditelje da imaju u vidu da dete koje učestvuje u bilo kojoj političkoj aktivnosti šalje poruku čijeg značanja uopšte nije svesno, što predstavlja najgrublje kršenje njegovih prava. „Još jednom podsećamo sve državne organe da je jako važno što pre i na što jasniji način propisima urediti mogućnost učestvovanja dece u bilo kojoj vrsti reklame kako bi se predupredila bilo kakva zloupotreba dece na ovaj način“, piše u saopštenju tog udruženja.

Izvor: Beta

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!