Polaris is LIVE!

Lansirana je regionalna online platforma Polaris, koja će agencijama I&F Grupe i njihovim klijentima obezbediti uvid u nove alate, baze podataka i istraživanja, a samim tim i bolje razumevanje tržišta i potrošača.

U svim pretragama i top-listama poslova budućnosti data scientist je u samom vrhu. Američki zavod za statistiku rada navodi da će potreba za ovim zanimanjem stvoriti 11,5 miliona radnih mesta do 2026. godine. Ali osim potrebe za poslovima iz oblasti upravljanja podacima, primećuje se i manjak stručnjaka koji bi se time bavili.

Data science je na prvom mestu među 50 najboljih zanimanja u 2019. prema podacima globalnog sajta o kompanijama Glassdoor. Upravljanje podacima uključuje više tipova zanimanja kao što su data scientist, data engineer (na 8. mestu prema Glassdoru), data analyst, data manager, data architect… Data scientisti su pre svega matematičati, ali i statističari, programeri, ekonomisti, a u sve ima upliva i psihologija. Reč je o veštini koja u moru podataka, egzaktnim naučnim metodama, prepoznaje problem koji treba rešiti i daje odgovor na pitanje kako ga rešiti.

„Zbog toga se javlja potreba za sinergijom različitih zanimanja koja data scientist objedinjuje“, Katarina Kostić, direktorka za medije I&F Grupe u okviru koje je formirana jedinica Polaris koja će se baviti upravljanjem podacima i koja je među pionirima u reklamnoj industriji ovog dela Evrope. Kreativne (McCann), digitalne (Drive), medijske agencije (UM, Initiative) u okviru I&F Grupe već barataju alatima koji su preduslov i nužnost za data science. Polaris je mesto sinergije sveg tog znanja koje će moći da pruži odgovore na najrazličitija pitanja. Data science nije nova profesija već ima novu primenu, a jedna od njih je upravo u advertajzing agencijama jer i one moraju da povežu podatke.

„Upravo da bi se na jednom mestu okupilo sve znanje, alati, metodologije, upitnici, istraživanja, mi smo napravili jedinicu Polaris koja će objedinjavati znanja svih naših agencija, što svima nama pomaže da se kampanje bolje osmisle i da daju bolje rezultate. Naši data scientisti će bolje razumeti sve te mogućnosti, agencije će bolje čitati podatke, a klijenti će bolje razumeti svoje poslovne probleme tako što ćemo mi umeti da ih sagledamo sa više od 300 alata, baza podataka, istraživanja…“, pojašnjava Katarina Kostić.

Više o Polarisu pogledajte u videu ispod:


Oceni tekst

1,80 od 5
Loading...

Komentari