today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pokreni se za posao: rebrending i transformacija

Nakon uspešne saradnje tokom prošle godine, kompanija Filip Moris u Srbiji, organizacija ENECA i kreativna digitalna agencija Homepage nastavljaju saradnju i tokom novog ciklusa programa podrške preduzetništvu „Pokreni se za posao”.

Početak ove lepe saradnje bio je u znaku potrebe za prilagođavanjem programa revolucionarnim promenama i transformaciji kompanije Filip Moris, a zarad osnovne ideje – osnaživanja inteligentnog preduzetništva uz nastojanje da se inovativnim pristupom dodatno unapredi poslovanje. Na osnovu toga su postavljena tri osnovna cilja kampanje – transformacija imidža programa, obezbeđivanje što većeg broja prijava sa elementima inovacija i podizanje svesti o programu i njegovom značaju.

Kako je to ostvareno?
Strateška postavka kampanje zasnovana je na promeni vizuelnog identiteta i logotipa programa, pilara komunikacije i redizajnu sajta kako bi se motivisali preduzetnici i potencijalni preduzetnici da inoviraju postojeći ili pokrenu novi biznis zasnovan na inovativnoj ideji, a kroz prijavu na „Pokreni se za posao” program.

Svi postojeći kanali komunikacije su takođe redizajnirani i modernizovani uz prilagođen sadržaj i formu poruka koje prenose, uz posebnu pažnju usmerenu na demistifikaciju pojma inovacija kako on ne bi uplašio ili obeshrabrio kandidate.

Sa ciljem da se ciljnim grupama približi iskustvo prethodnih podržanih biznisa, komunikacija se, pored call-to-action poruka, fokusirala na deljenje iskustva preduzetnika u programu, predstavljanje do tada podržanih biznisa i povećanje interakcije sa fanovima i pratiocima. Nakon prijave i selekcije inovativnih preduzetničkih ideja, odabrani kandidati su predstavljali svoje ideje kroz pitch prezentaciju. Najbolje ideje predstavljene su na zvaničnom sajtu programa, gde je publika bila u mogućnosti da glasa za svoje favorite. Na taj način, obezbeđena je dodatna vidljivost programa i angažovana je zajednica da se upozna sa različitim idejama, ali joj je data i mogućnost da podrži preduzetnike za koje misli da su inovativni i na taj način im pomogne da dobiju grant. Prateća aktivnost bilo je angažovanje jednog od osnivača portala Njuz.net i CEO-a Content Insights-a, start-up-a koji je prikupio višemilionske investicije Dejana Nikolića kao ambasadora i žirija programa. Na taj način se dodatno istakla inovativnost kao novi fokus programa.

Više od 50% od ukupno 700 pristiglih prijava na konkurs sadržalo je elemente inovativnosti u poslovanju, što je rezultiralo realizacijom više od 30 grantova za pokretanje ili unapređenje postojećih biznisa i samozapošljavanje.

U toku je jubilarni 10. Pokreni se za posao ciklus – prijave su otvorene do 31. marta, a više o pravilima konkursa i načinu prijave možete pročitati ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!