REGION – Universal McCann Zagreb, jedna od vodećih agencija za zakup medija u Hrvatskoj, pojačala je svoj tim dovođenjem Jana Jurjevića na poziciju Research Managera.
Jan Jurjević završio je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te je tokom studiranja bio stipendista Evropske Unije na Jagielonskom Univerzitetu u Krakovu. Tokom studija nagrađen je posebnom Rektorovom nagradom iz oblasti humanističkih nauka.
Svoje iskustvo započeo je 2013. na poziciji Client Executive u agenciji McCann Zagreb. Sa svojom ekspertizom u istraživanju gledanosti i kretanju marketinških trendova na televizijskom tržištu, unutar UM-a planirano je povećanje ulaganja u razvoj novih alata za strateško planiranje i optimizaciju reklamnih kampanja, a sve kako bi klijentima pružili dodatnu vrednost za investiranje u medijsko oglašavanje.
UM u Zagrebu posluje u okviru regionalne I&F McCann Grupe i već godinama se po ostvarenom prometu ubraja među tri ključna igrača hrvatske medijske scene.