Šta je zajedničko oglašavanju, kulturi, inovaciji i kreativnosti? Neizvesna, ali uzbudljiva budućnost.
Bezobrazno, seksi, ispod kolena. Diskusija svakog trena može da preraste u fizički obračun.
U Ustanovi kulture Parobrod u utorak 02. decembra biće predstavljena knjiga „Hacker Maker Teacher Tief; Advertising’s Next Generation“ koja predstavlja kolaž uzbudljivih priča i provokatnih tema i kao takva esencijalni je vodič kroz novo doba oglašavanja, marketinga i komunikacija.
Kako se „pravi“ inovativnost? Kako kopiranje može da vas učini originalnijim? Da li je digitalna saradnja smrt za vlasnišvo ideja? Kako porno industrija, ilegalno crno tržište i bitkoini menjaju današnju onlajn kulturu? Šta to industrija mora da uradi danas (a ne sutra) da bi sačuvala vrednost i relevantnost? Na ova i slična pitanja u knjizi „Hacker Maker Teacher Tief; Advertising’s Next Generation“ pokušavaju da odgovore neki od najpoznatijih kreativnih direktora i vlasnika agencija u svetu danas.
Knjiga predstavlja zbornik sastavljen od 31 teksta vodećih svetskih kreativaca koji pokrivaju teme vezane za advertajzing, kreativnost, kulturu obrazovanje, inovacije i budućnost. Među esejistima su Anders Gustafsson (TBWA Media Arts Lab), Anders Sjostedt (Hyper Island), Patrick Collister (Google Zoo NACE), Erkki Izarra (Portfolio Marketability & Propositions, Microsoft), Laura Jordan (Bambach Mr President / President D&AD), Marc Lewis (School of Communication Arts) i drugi. Kuriozitet je da su među esejistima samo dvoje kreativnih direktora sa prostora jugoistočne Evrope, Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić, kreativni direktori agencije McCann Beograd.
“Veliko je zadovoljstvo, privilegija i uzbuđenje učestvovati na ovako velikom projektu. U društvu autora koji obavezuju na izuzetnost, u svom tekstu osvrnula sam se na to šta mi iz ovog ćoška planete imamo da ponudimo na svetskom tržištu komunikacija. Nešto sasvim jedinstveno: hrabru kreativnost oslobođenu tereta velikih budžeta”, kaže Jana Savić Rastovac.
Na predstavljanju knjige, pored Jane Savić Rastovac i Vladimira Ćosića iz agencije McCann Beograd, u panel diskusiji učestvovaće i Boris Miljković, kreativni direktor RTS-a, Zoran Ćirjaković, novinar i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije i Veljko Golubović, kreativni direktor agencije Saatchi&Saatchi Beograd. Moderator panel diskusije je Hana Adović, osnivač i direktorka agencije Suga.Suga.
