Hrvatska Podravka najpopularniji je prehrambeni brend u regionu, pokazuju rezultati istraživanja „Best Buy Award“ sprovedenim u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj.
Ni jedan drugi prehrambeni brend, bilo regionalni ili međunarodni, nije uspeo da ostvari prva mesta u tzv. Adriatik regionu u tolikom broju razlicitih „Best Buy Award“ kategorija tokom najnovijih istraživanja kao brend Podravka, saopštili su organizatori nagrade.
Istraživanja su sprovedena za period 2013/2014, i pokazuju kako potrošači u regionu, ako je suditi prema broju osvojenih prvih mesta u različitim kategorijama, najviše cene prehrambene proizvode brenda Podravka, čiji proizvodi imaju najbolji odnos cene i kvaliteta. Istraživanja sprovedena u zemljama regiona pokazuju da su izbor potrošača broj jedan u Srbiji kiseli krastavci i ajvar ovog proizvođača.
Sva istraživanja je sprovela je švajcarska kuća ICERTIAS – International Certification Ašociation GmbH (www.icertias.com).