Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Počelo potpisivanje Kodeksa dobre prakse u onlajn izdavaštvu u Srbiji

Savet onlajn izdavača Srbije (SOIS) objavio je finalnu verziju samoregulativnog Kodeksa dobre poslovne prakse u onlajn izdavaštvu na domaćem tržištu. Kompletan tekst kodeksa, može da se preuzme na sajtu IAB Serbia.
Ovim kodeksom predstavnici domaćih onlajn medija koji su okupljeni u članstvu IAB Serbia i SOIS-u, pokazali su inicijativu da sami definišu i poštuju pravila fer prakse kada je u pitanju onlajn izdavaštvo u Srbiji, sa akcentom na poštovanje važećih zakona Republike Srbije, zatim objavljivanje i preuzimanje sadržaja u digitalnom formatu i zaštitu autorskih prava. Kodeks je trenutno u fazi potpisivanja od strane najznačajnijih onalajn izdavača, koji će svoju usaglašenost sa pravilima kodeksa verifikovati postavljanjem elektronskog bedža SOIS, linkovanog na stranicu sajta iab.rs na kojoj su navedeni svi mediji koji posluju u saglasnosti sa samoregulativnim kodeksom. Mediji su u obavezi da se pridržavaju kodeksa od datuma prihvatanja i potpisivanja istog, budući da u većini slučajeva nije moguće usklađivati sa Kodeksom arhivirane tekstove koji datiraju više godina unazad.
Ovaj Kodeks služi i kao preporuka medijskim agencijama i oglašivačima za kategorizaciju digitalnih medija koji poštuju pravila dobre prakse, u odnosu na one čije poslovanje nije usklađeno sa fer pravilima koje su onlajn izdavači sami definisali u okviru svoje industrije. Takođe, svrha ovog kodeksa je da unapredi kvalitet onlajn medija u Srbiji, a time i njihovu reputaciju u svesti potrošača i oglašivača.

Priredila: Gabrijela Stjepanović
Izvor i foto: IAB Srbija

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!