REGION – Otvoreno je najpopularnije takmičenje za mlade profesionalce u komunikacijskoj industriji – Young Lions Croatia. Pobednici takmičenja predstavljaće Hrvatsku na međunarodnom takmičenju u Kanu, gde će odmeriti snage s kolegama iz celog sveta. Odlazak u Kan, nagrada u vrednosti od 45.000 kuna, čeka najbolji takmičarski par.
Da su mladi talenti oglašivačke i PR industrije vrlo brzo prepoznali važnost takmičenja govori činjenica da je prošlogodišnje izdanje bilo rekordno po broju prijava – gotovo 60% više nego godinu dana ranije. Grand Prix pobednici bili su Matko Buntić (Designer) i FranMubrin (Creative Director) iz agencije 404 te su povodom otvaranja prijava na ovogodišnje takmičenje svima koji još razmišljaju hoće li se prijaviti poručili: „Young Lions jedno je od najzanimljivijih iskustava u našoj karijeri. Odlazak u Kan definitivno je najbolji deo, ali i celo takmičenje odlična je prilika za sticanje novih znanja koja nam pomažu da još bolje i kreativnije rešimo izazove u svakodnevnom radu. Stoga, svi koji se dvoume da li da se prijave ili ne, nemojte previše razmišljati jer odlazak u Kan nešto je što ćete pamtiti ceo život. Sretno i uživajte na takmičenju!“
Četvrto izdanje takmičenja drugo je po redu koje će se održati u Zagrebu, dok će nagrade biti dodeljene u Rovinju na festivalu Dani komunikacija koji okuplja najbolje iz hrvatske industrije. Mladi će, osim prilike za profesionalnim usavršavanjem, svojim projektom učiniti i dobro delo. Takmičarski zadatak zapravo je kreiranje rešenja koje će bez naknade biti ustupljeno neprofitnoj organizaciji.
Mogu da učestvuju nezavisni profesionalci ili zaposleni agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti, a za finalno rešenje imaju 24 sata. Organizatori poručuju da samim takmičenjem i bogatom nagradom žele da ulože u mlade hrvatske profesionalce i time ih podstaknu da ostanu da rade i žive u Hrvatskoj.
Upravo zbog toga, za razliku od prethodnih, ove godine priliku za odlazak u Kan imaju svi takmičarski parovi koji osvoje prvo mesto u jednoj od pet kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR. Organizatori tradicionalno sponzorišu troškove puta, smeštaja i kotizacije pobedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost da finansiraju troškove svojih zaposlenih ako osvoje prvo mesto u pojedinim kategorijama.
Nakon pozitivnog iskustvo prošle godine, organizatori Dana komunikacija odlučili su i ove godine da uključe predstavljanje radova finalista takmičenja u zvanični program festivala.
Timovi se na takmičenje mogu prijaviti do 10. marta 2019. godine pomoću obrasca dostupnog na www.danikomunikacija.com.