Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Počele prijave za Young Lions Hrvatska!

REGION – Otvoreno je najpopularnije takmičenje za mlade profesionalce u komunikacijskoj industriji – Young Lions Croatia. Pobednici takmičenja predstavljaće Hrvatsku na međunarodnom takmičenju u Kanu, gde će odmeriti snage s kolegama iz celog sveta. Odlazak u Kan, nagrada u vrednosti od 45.000 kuna, čeka najbolji takmičarski par.

Da su mladi talenti oglašivačke i PR industrije vrlo brzo prepoznali važnost takmičenja govori činjenica da je prošlogodišnje izdanje bilo rekordno po broju prijava – gotovo 60% više nego godinu dana ranije. Grand Prix pobednici bili su Matko Buntić (Designer) i FranMubrin (Creative Director) iz agencije 404 te su povodom otvaranja prijava na ovogodišnje takmičenje svima koji još razmišljaju hoće li se prijaviti poručili: „Young Lions jedno je od najzanimljivijih iskustava u našoj karijeri. Odlazak u Kan definitivno je najbolji deo, ali i celo takmičenje odlična je prilika za sticanje novih znanja koja nam pomažu da još bolje i kreativnije rešimo izazove u svakodnevnom radu. Stoga, svi koji se dvoume da li da se prijave ili ne, nemojte previše razmišljati jer odlazak u Kan nešto je što ćete pamtiti ceo život. Sretno i uživajte na takmičenju!“

Četvrto izdanje takmičenja drugo je po redu koje će se održati u Zagrebu, dok će nagrade biti dodeljene u Rovinju na festivalu Dani komunikacija koji okuplja najbolje iz hrvatske industrije. Mladi će, osim prilike za profesionalnim usavršavanjem, svojim projektom učiniti i dobro delo. Takmičarski zadatak zapravo je kreiranje rešenja koje će bez naknade biti ustupljeno neprofitnoj organizaciji.

Mogu da učestvuju nezavisni profesionalci ili zaposleni agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti, a za finalno rešenje imaju 24 sata. Organizatori poručuju da samim takmičenjem i bogatom nagradom žele da ulože u mlade hrvatske profesionalce i time ih podstaknu da ostanu da rade i žive u Hrvatskoj.

Upravo zbog toga, za razliku od prethodnih, ove godine priliku za odlazak u Kan imaju svi takmičarski parovi koji osvoje prvo mesto u jednoj od pet kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR. Organizatori tradicionalno sponzorišu troškove puta, smeštaja i kotizacije pobedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost da finansiraju troškove svojih zaposlenih ako osvoje prvo mesto u pojedinim kategorijama.

Nakon pozitivnog iskustvo prošle godine, organizatori Dana komunikacija odlučili su i ove godine da uključe predstavljanje radova finalista takmičenja u zvanični program festivala.

Timovi se na takmičenje mogu prijaviti do 10. marta 2019. godine pomoću obrasca dostupnog na www.danikomunikacija.com.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!