today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Počele prijave za treće izdanje IdejaX i Mixx takmičenja

REGION – Danas su otvorene prijave radova za treće izdanje marketinških takmičenja IdejaX i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije kampanje i radove u tržišnim komunikacijama u Hrvatskoj. Nagrade X vrednuju radove i kampanje u svim vrstama medija dok se nagrade Mixx dodeljuju za radove realizovane isključivo u online medijima. Obe nagrade imaju poseban značaj za dobitnike, jer su potvrda kvalitete i kreativnosti njihovih autora i predstavljaju najbolje od domaće marketinške industrije.
Povodom početka prijava za takmičenje, predsednik ovogodišnjeg žirija nagrade X, Vanja Blumenšajn izjavio je: “Festivali su prilike da se podvuče crta i skenira industrija. Znamo situaciju, uvek se nadamo pametnim, svežim idejama koje će uneti optimizam. Ili barem podsetiti učesnike tržišne utakmice da može (i mora!) bolje. Pravilnik je dorađen, broj nagrada manji pa očekujem konstruktivno žiriranje, manje populizma i više insistiranja na izvrsnosti.”
O dobitnicima nagrada Mixx ove će godine odlučivati žiri pod vodstvom Nikole Vrdoljaka, koji je izjavio: “Kako se digitalno tržište ubrzano menja, svake godine moramo prilagođavati takmičenje, pratiti trendove i dodavati područja koja su trenutno u fokusu. Za razliku od prošle godine uveli smo nekoliko izmena od koji je najznačajnija promena u kategorijama gde smo pokušali proširiti područje koje obuhvaćamo. Danas je područje rada digitalnih agencija znatno šire pa smo to pokušali prikazati i u samom takmičenju. Cilj je bio omogućiti pristup i onim agencijama koje su specijalizovane samo za specifična područja, poput društvenih medija ili mobilnih platformi. Uveli smo i kategoriju ‘Inovativna upotreba tehnologije’ gde ostavljamo prilično širok prostor za sve ideje koje su korištene u kampanjama, a koriste digitalne tehnologije.”
Takmičenja IdejaX i Mixx organizuju zajednički HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a proglašenje dobitnika nagrada održaće se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom maja. Za takmičenje IdejaX mogu se prijaviti svi marketinški radovi realizovani u Hrvatskoj u razdoblju od 1. maja 2012. do 30. aprila 2013., a prijave radova primaju se do 30. aprila 2013. Cena prijave za članove HURA-e iznosi 750 kuna po radu, dok je cena prijave za sve ostale prijavljene 900 kuna po radu. Za Mixx se mogu prijaviti kampanje, stranice i ostali radove koji su izvedeni u razdoblju od 1. maja 2012. do 15. aprila 2013. Prijava rada za Mixx takmičenje u kategoriji ‘Kampanje’ iznosi 750 kuna, a u kategoriji ‘Ostalo’ 400 kuna. Prijave za oba takmičenja moguće su putem internet stranice www.danikomunikacija.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!