Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Platforma za budućnost

Ulaganje u zaposlene kroz različite treninge i programe za njihov razvoj i unapređenje njihovog iskustva vrlo je važno i dovodi do toga da oni ostaju što duže u kompanijama, što je pogotovo u današnje vreme postalo apsolutni prioritet i izazov koji treba rešiti u trenutnom okruženju. Svedoci smo promena zbog tehnološkog napretka i digitalizacije koje dovode do toga da mladi danas žele veću fleksibilnost i svaka sledeća generacija želi informacije odmah i na lako dostupan način – tako da komunikacija sa zaposlenima, kakva je bila do pre nekoliko godina, više nije dovoljna, pa se i kompanije užurbano prilagođavaju i postaju fleksibilnije. Generacija Z više od prethodnih, a to će sigurno biti slučaj i sa svim narednim generacijama, brine o tome da kompanija ima jasnu svrhu, odnosno da čini dobro za društvo i to im je veoma važno kada odlučuju u kojoj kompaniji žele da se zaposle. O tome moramo razmišljati i fokusirati se na ove činjenice prilikom kreiranja poruka ka budućim generacijama zaposlenih. Ulaganje u iskustvo zaposlenih je, takođe, najbolji način da oni požele da budu brend ambasadori i kroz njihove priče i iskustva kompanija postaje privlačna za nove talente.

Naši globalni timovi konstantno pronalaze nove mehanizme kako da unapredimo iskustva naših zaposlenih, da im omogućimo da dobiju neophodne resurse, kako bi ispoljili svoj potencijal, bili zadovoljni, i pored posla vodili svoj privatni život na način koji ih ispunjava.

Jedan od tih mehanizama je i implementacija tehnološkog rešenja Workplace from Meta, koje omogućava značajnije angažovanje i podršku, jednostavno deljenje informacija koje će obezbediti da timovi koji rade u restoranima imaju neophodne alate i resurse kako bi gradili najbolje moguće iskustvo koje će dodatno unaprediti odnose sa gostima.

Prilikom odabira platforme, vodilo se računa o tome da ona mora da bude veoma pristupačna, da omogućava zaposlenima u restoranima da se angažuju na mobilnom uređaju – bilo da je to da završe neki trening ukoliko imaju slobodnog vremena tokom smene ili da se povežu sa drugim kolegama u sistemu. Dodatno je platforma, takođe, morala da bude intuitivna omogućavajući zaposlenima i menadžerima da se lako prilagode novom alatu i brzo i lako komuniciraju unutar tima, a ono što je predstavljalo najveći izazov jeste da se može implementirati u složen i bezbedan McDonald’s ekosistem.

Sa Workplace-om, McDonald’s je pronašao platformu za angažovanje, koja je uradila sve to i više. Workplace nudi McDonald’su siguran pristup informacijama i osnovnim resursima direktno na telefonima korisnika i koristi poznate alate koji olakšavaju usvajanje. U isto vreme, postavljen je na način koji zaposlenima daje priliku da se povežu ili prekinu vezu kada osete potrebu da to učine. U početnom pilot projektu Workplace u McDonald’s restoranima u Španiji, timovi restorana nisu samo brzo uspeli u pristupu pravovremenim i relevantnim operativnim i poslovnim informacijama, već i u deljenju saveta, trikova i najboljih praksi u restoranu. Implementacija moderne tehnologije bila je katalizator u razvoju načina na koji timovi restorana komuniciraju, pojednostavljujući procese i stvarajući timske veze na tom putu. Ova platforma je dobra, jer omogućava da se dobiju brze i jasne povratne informacije od zaposlenih, ali verujemo da smo imali ovo rešenje početkom Covid-19 pandemije da bi nam značajno pomoglo u internoj komunikaciji i praćenju propisa koji utiču na poslovanje restorana i mera bezbednosti koje su se menjale gotovo na dnevnom nivou.

Workplace se trenutno koristi za podsticanje angažovanja zaposlenih u restoranima, koji su u vlasništvu kompanije McDonald’s, ali i kod franšiznih partnera na jedanaest tržišta širom Evrope i azijsko-pacifičkog regiona, kao što su Australija, Novi Zeland, Portugalija, Slovačka i Poljska, kao i u raznim državama i restoranima u SAD-u. U Portugaliji je 73% korisnika restorana aktivno na nedeljnom nivou, a u Španiji se na Workplace-u šalje 140.000 poruka svakog meseca.

Ono po čemu je naša kompanija poznata, i što želimo da zadržimo i u godinama koje su pred nama, jeste taj duh zajedništva koji se gradi i osećaj pripadanja jednoj velikoj porodici – McFamily, mogućnost da se u svakom momentu iskaže individualna autentičnost i mišljenje, uz izuzetno poštovanje i kolega i gostiju i praćenje svih procedura koje kompanija propisuje.

Za Mark Club tekst napisala:
Desanka Landauer, Marketing Director, McDonald’s

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!