today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Plakati koji spašavaju živote

REGION – Ko od nas nije barem jednom za volanom uzeo mobilni telefon u ruke, samo da „na brzinu odgovori na poruku“? Znate li da time ozbiljno ugrožavate i svoj i živote drugih učesnika u saobraćaju?

Istraživanja su pokazala da čak 91 odsto vozača koristi mobilni telefon u vožnji i time verovatnost za nesreću povećava i do 23 puta. To je jedna od najopasnijih radnji koju možemo napraviti za vreme vožnje jer nam čak i obično odgovaranje na poruku oduzima pažnju na pet sekundi, i to u situaciji u kojoj i stotinka može značiti razliku između života i smrti.

Ali očito da smo postali toliki zavisnici o telefonu da je konstantna dostupnost postala imperativ modernog života – iz automobila odgovaramo na poruke, pišemo mailove ili guglamo restoran prema kojem se upravo vozimo.

Na problem je ukazala i kompanija Outdoor akzent uz pomoć agencije Señor koja je kreirala “Budi smart: dok tipkaš, ne vozi” kampanju, uz podršku Ministarstva unutrašnjih poslova. Plakati širom Hrvatske upozoravaju sve vozače da kuckanje za vreme vožnje njihov smartphone pretvara u smrtphone, pravo oružje koje u trenutku nepažnje može oduzeti nečiji život.

„Outdoor plakati uz put idealan su medij za ovu poruku jer vozače upozoravaju na opasnost baš na mestu na kojem po život opasan prestup i nastaje – tamo je efekt ovakvog oglasa najveći.“ – poručuje direktorka Outdoor akzenta, Gabriela Klarić.

“Jednostavnom intervencijom u tipografiji pokazali smo vozačima kakva se opasnost može skrivati iza smartphonea – gadgeta bez kojeg ne možemo zamisliti svakodnevni život, a u vožnji nas može koštati života. Volimo ovakve minimalističke ideje, koje upečatljivo i snažno prenose poruku bez puno priče.” – naglasio je Vanja Blumenšajn, Señorov kreativni direktor.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Ovi posteri/plakati su fantastična ideja, toliko je fenomenalnih koji su postavljeni širom sveta: Toliko njih ima i reklamni i poučni momenat, svaka čast ljudima kreativcima.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!