Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Plakati koji spašavaju živote

REGION – Ko od nas nije barem jednom za volanom uzeo mobilni telefon u ruke, samo da „na brzinu odgovori na poruku“? Znate li da time ozbiljno ugrožavate i svoj i živote drugih učesnika u saobraćaju?

Istraživanja su pokazala da čak 91 odsto vozača koristi mobilni telefon u vožnji i time verovatnost za nesreću povećava i do 23 puta. To je jedna od najopasnijih radnji koju možemo napraviti za vreme vožnje jer nam čak i obično odgovaranje na poruku oduzima pažnju na pet sekundi, i to u situaciji u kojoj i stotinka može značiti razliku između života i smrti.

Ali očito da smo postali toliki zavisnici o telefonu da je konstantna dostupnost postala imperativ modernog života – iz automobila odgovaramo na poruke, pišemo mailove ili guglamo restoran prema kojem se upravo vozimo.

Na problem je ukazala i kompanija Outdoor akzent uz pomoć agencije Señor koja je kreirala “Budi smart: dok tipkaš, ne vozi” kampanju, uz podršku Ministarstva unutrašnjih poslova. Plakati širom Hrvatske upozoravaju sve vozače da kuckanje za vreme vožnje njihov smartphone pretvara u smrtphone, pravo oružje koje u trenutku nepažnje može oduzeti nečiji život.

„Outdoor plakati uz put idealan su medij za ovu poruku jer vozače upozoravaju na opasnost baš na mestu na kojem po život opasan prestup i nastaje – tamo je efekt ovakvog oglasa najveći.“ – poručuje direktorka Outdoor akzenta, Gabriela Klarić.

“Jednostavnom intervencijom u tipografiji pokazali smo vozačima kakva se opasnost može skrivati iza smartphonea – gadgeta bez kojeg ne možemo zamisliti svakodnevni život, a u vožnji nas može koštati života. Volimo ovakve minimalističke ideje, koje upečatljivo i snažno prenose poruku bez puno priče.” – naglasio je Vanja Blumenšajn, Señorov kreativni direktor.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Ovi posteri/plakati su fantastična ideja, toliko je fenomenalnih koji su postavljeni širom sveta: Toliko njih ima i reklamni i poučni momenat, svaka čast ljudima kreativcima.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!