Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Pitchevi u Srbiji

IAA 9. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje panel-diskusiju čija će tema biti pitchevi – njihovo organizovanje, dosadašnja praksa, izazovi, modeli, efikasnost, iskustva drugih zemalja.
Budući da se radi o temi koja je važna za sve one koji se u Srbiji bave marketinškim komunikacijama i da je mnogo kolega – članova IAA, u više navrata pozivalo Asocijaciju da se pozabavi ovom temom, odlučili su se za panel na kojem će učestvovati jedanaestoro predstavnika struke iz redova oglašivača, agencija i medija.
Predviđeno je da događaj bude podeljen u dva dela/teme: kreativni i media pitchevi.
Učesnici su: Aleksandar Poznanić (Jaffa), Anđelko Trpković (Leo Burnett), Marin Šimurina (Grey Worldwide), Olivera Perković (McCann), Tanja Petrović (Coca-Cola). Media pitchevi biće tema o kojoj će govoriti: Darko Lukić (Universal Media), Ivan Blaće (Nestle), Jovan Stojanović (Direct Media), Marija Karan (Prva TV), Marin Šimurina (Grey Worldwide). Milan Slavinski i Stefan Ivanović biće u ulozi moderatora. Za prisustvo na panelu potrebna je registracija.

Više informacija pronađite na sajtu IAA Serbia.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!