IAA 9. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje panel-diskusiju čija će tema biti pitchevi – njihovo organizovanje, dosadašnja praksa, izazovi, modeli, efikasnost, iskustva drugih zemalja.
Budući da se radi o temi koja je važna za sve one koji se u Srbiji bave marketinškim komunikacijama i da je mnogo kolega – članova IAA, u više navrata pozivalo Asocijaciju da se pozabavi ovom temom, odlučili su se za panel na kojem će učestvovati jedanaestoro predstavnika struke iz redova oglašivača, agencija i medija.
Predviđeno je da događaj bude podeljen u dva dela/teme: kreativni i media pitchevi.
Učesnici su: Aleksandar Poznanić (Jaffa), Anđelko Trpković (Leo Burnett), Marin Šimurina (Grey Worldwide), Olivera Perković (McCann), Tanja Petrović (Coca-Cola). Media pitchevi biće tema o kojoj će govoriti: Darko Lukić (Universal Media), Ivan Blaće (Nestle), Jovan Stojanović (Direct Media), Marija Karan (Prva TV), Marin Šimurina (Grey Worldwide). Milan Slavinski i Stefan Ivanović biće u ulozi moderatora. Za prisustvo na panelu potrebna je registracija.
Više informacija pronađite na sajtu IAA Serbia.
Registracija