Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Pitanje nije biti ili ne biti prisutan na društvenim mrežama, nego kako delovati!

Eldad Adir Zenati, osnivač kompanije ipyro  i jedan od predavača na ovogodišnjem Digital Day forumu, koji će se održati 14. maja u Beogradu, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način se brendovi u doba savremenih tehnologija snalaze u komunikaciji sa svojim ciljnim grupama, da li neka kompanija po svaku cenu treba da bude prisutna na društvenim mrežama, ali i ocenjuje budućnost digitalnog marketinga.

Tema Vašeg predavanja na konferenciji Digital Day 2013 biće „Back to Basic“. Zašto ne bismo trebali da propustimo Vaše predavanje?
Najpre, to neće biti tipično predavanje sa grafikonima i čartovima. U ipyro grupi, mi verujemo u ispredanje priče, tako da morate biti strpljivi do Digital Day-a da biste čuli kakvu priču nameravamo da ispričamo taj dan.

U doba savremenih tehnologija, kada ne možemo da zamislimo dan bez kompjutera i Interneta, na koji način se brendovi snalaze u komunikaciji sa svojim ciljnim javnostima? Da li, po Vašem mišljenju, ipak treba da se „vrate na početak“?
Apsolutno. Svaki brend mora da se vrati korenima tako što će iznositi istinitu, originalnu i interesantnu priču o brendu ili produktu. Ova digitalna eri je uz različite ekrane ponudila i različite načine na koje konzumiramo i dolazimo u dodir sa različitim pričama i narativima.

Da li neka kompanija, po Vašem mišljenju, po svaku cenu treba da bude prisutna na društvenim mrežama i kako izabrati „idealan“ kanal komunikacije?
Pitanje nije da li biti ili ne biti, pitanje je kako delovati.

Kako vidite budućnost digitalnog marketinga, koji su to trendovi koji nam dolaze?
Prethodne godine smo uočili značajan porast u medijskom investiranju u digitalne kampanje. Nažalost, digitalno tržište je i dalje malo, ali sve brže se razvija i raste. Ukoliko se tako nastavi, vidim svetlu budućnost. Pored statistike, takođe imam priliku da vidim mnogo talentovanih mladih ljudi koji bi da budu deo ovog tržišta. Mislim da je Srbija veoma pametna i veoma inteligentna nacija te je samo pitanje trenutka kada će ovakvo tržište da procveta.

Autorka: Ivana Parčetić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!