Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Pipi i Imago Ogilvy osvojili MIXX Best in Show

REGION – Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je aprila već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live streama iz svojih domova – jer kreativnost, uprkos teškim okolnostima, ide dalje. Na daljinu su posebno slavili Pipi i Imago Ogilvy – njihov je projekat Spomenik neisklesanom telu osvojio MIXX-ovu titulu Best in Show.

MIXX je takmičenje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Tako je, uz Best in Show, proglašeno i 11 pobednika sledećih kategorija takmičenja: Brand Awareness Campaign, Cross Media Integration Campaign, Direct Response and Lead Generation, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Media Strategy, Best Search, Best Tech&innovation, Best Social te Best Publisher Long-Form Native.

Wiener osiguranje i Degordian za projekat UHO – Utočište Hrabrih Online osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.
Vegeta i Izone pobednici su kategorije Cross Media Integration Campaign sa projektom Vegeta 60 godina.
Bluesun Hotels & Resorts i Httpool osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation sa projektom Croatia Calling.
Human je s projektom Human website proglašen najboljim u kategoriji Best Website.
Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekat A1 Lappsus klijenta A1 i agencija Bruketa&Žinić&Grey.
Labud i Inspiracija digital proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content sa projektom Čarli „Moj najbolji prijatelj“.
Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je Woltu i agenciji iProspect, a division of Dentsu Aegis Network za projekt Yearly User Acquisition Campaign.
Pobednici kategorije Best Search su Wiener Osiguranje i Degordian sa projektom Wiener Osiguranje – Search kampanja 2019/2020.
A1 i agencija Bruketa&Žinić&Grey pobednici su kategorije Best Tech&Innovation sa projektom A1 Lappsus.
Ledo i agencija 404 sa projektom Slatke riječi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Udruženje Nismo same i 24sata iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native sa projektom #pinkypromiss.

Digitalnu izložbu radova dostupna je ovde, a za više informacija posetite sajt HURA-e.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!