REGION – Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je aprila već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live streama iz svojih domova – jer kreativnost, uprkos teškim okolnostima, ide dalje. Na daljinu su posebno slavili Pipi i Imago Ogilvy – njihov je projekat Spomenik neisklesanom telu osvojio MIXX-ovu titulu Best in Show.
MIXX je takmičenje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Tako je, uz Best in Show, proglašeno i 11 pobednika sledećih kategorija takmičenja: Brand Awareness Campaign, Cross Media Integration Campaign, Direct Response and Lead Generation, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Media Strategy, Best Search, Best Tech&innovation, Best Social te Best Publisher Long-Form Native.
Wiener osiguranje i Degordian za projekat UHO – Utočište Hrabrih Online osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.
Vegeta i Izone pobednici su kategorije Cross Media Integration Campaign sa projektom Vegeta 60 godina.
Bluesun Hotels & Resorts i Httpool osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation sa projektom Croatia Calling.
Human je s projektom Human website proglašen najboljim u kategoriji Best Website.
Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekat A1 Lappsus klijenta A1 i agencija Bruketa&Žinić&Grey.
Labud i Inspiracija digital proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content sa projektom Čarli „Moj najbolji prijatelj“.
Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je Woltu i agenciji iProspect, a division of Dentsu Aegis Network za projekt Yearly User Acquisition Campaign.
Pobednici kategorije Best Search su Wiener Osiguranje i Degordian sa projektom Wiener Osiguranje – Search kampanja 2019/2020.
A1 i agencija Bruketa&Žinić&Grey pobednici su kategorije Best Tech&Innovation sa projektom A1 Lappsus.
Ledo i agencija 404 sa projektom Slatke riječi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Udruženje Nismo same i 24sata iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native sa projektom #pinkypromiss.
Digitalnu izložbu radova dostupna je ovde, a za više informacija posetite sajt HURA-e.