today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pink preuzima deo medijskog kolača u Hrvatskoj

Vlasnik televizije Pink Željko Mitrović je, preko zadarske Antene, stigao na hrvatsko tržište, piše Poslovni Plus. Mitrović je još 2008. godine pokazao želju za medijskim prodorom u Hrvatsku, i to preko Gradske televizije Zadar, ali je odustao “zbog političkih razloga“ i oštre domaće konkurencije.
Prošle nedelje je u Trgovačkom sudu u Zadru registrovana kompanija “Pink Group Hrvatska“ u stopostotnom vlasništvu Franka Pavića, direktora “Antene“, u čijem su sastavu već neko vreme delovali internet radio i portal na kojem se pojavio prepoznatljivi ružičasti logo “Pinka“ nedvosmisleno pokazujući da veza s Mitrovićem i te kako postoji.
Pavić najavljuje da će 2014. godine doći do dokapitalizacije “Pink Group Hrvatska“ u čemu će verovatno deo vlasništva preći na “Pink Group Srbija“, ali će “hrvatska ispostava“ “Pinka“ nastaviti da radi kao hrvatska kompanija u sastavu medijske kuće koja pokriva gotovo ceo Balkan. Pritom hrvatski “Pink“ namerava da otkupi vlasništvo u nizu lokalnih medija ili portala na potezu od Rijeke do Dubrovnika, te u Lici.
“Antena TV“ bi sa emitovanjem trebala da počne sledeće godine, Pavić kaže da je trenutno u pregovorima s internet provajderima, te da mu je namera, uz već postojeće zaposlene, sledeće godine da zaposli još dvadesetak ljudi koji bi stvarali televizijski program.
“Planiramo svakodnevno da proizvodimo osam sati programa, a serije i filmove bismo preuzimali od “Pink Group Srbija“ koja ima ugovore s nizom filmskih i distributerskih kuća. Svestan sam osjetljivosti ove saradnje s obzirom da je “Pink“ izvorno iz Srbije, ali mi nećemo puštati “srpske sadržaje“, dakle program koji se proizvodi u Srbiji i za tamošnje tržište. Osim toga, po sličnom principu radi i RTL i mnoge svetske TV kuće, a uveren sam da s vremenom ljude uopšte neće zanimati ko je vlasnik”, kaže Franko Pavić.

Izvor: Poslovni Plus

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!