today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pet saveta globalnog stručnjaka za korporativne komunikacije kompanije Rolls Royce

Jamal Al Mawed, direktor korporativnih komunikacija, kompanije Rolls Royce Motor Cars, Middle East, Africa, Central Asia, Latin America, jedan je od ključnih govornika na najvećem globalnom komunikacijskom samitu u oblasti odnosa s javnošću i društvenih medija, Global PR Summit Belgrade, koji će se održati 1. i 2. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Na poziciji direktora za korporativne komunikacije brenda Rolls-Royce Motor Cars, za Srednji Istok, Afriku, Centralnu Aziju i Latinsku Ameriku, Jamal je imao priliku da kompleksno sagleda komunikaciju jednog od najmoćnijih brendova na svetu Rolls Royce, na četiri kontinenta i nekoliko jezičkih područja. Jamal je bilingvalan i njegovo znanje engleskog i arapskog jezika, donelo mu je jedinstveno PR iskustvo u preko dvadeset zemalja. On je i jedan od sudija godišnje dodele nagrada: Middle East Public Relations Association (MEPRA) Awards i Arab Luxury Forum PR Awards, i predavač. 2010. Godine Jamal je osvojio MEPRA nagradu ‘Young Communicator of the Year Award’.

Pitali smo Jamala da sa nama podeli pet PR saveta za sve PR komunikacijske profesionalce u regionu:

  • Konzumirajte medije koje koristite: Morate da čitate, gledate, pratite medije pre nego što ih iskoristite u širenju vaše poruke. Ne možete ući u interakciju sa novinarom, a u vezi sa vašim brendom ukoliko niste pročitali njegove priče i publikacije, ne možete utilizovati influensera ukoliko ga ne pratite. Kako biste dostigli publiku, potrebno je da postanete ta publika.
  • Postanite social – brzo: Dopada li vam se ili ne, način na koji svet konzumira medije promenio se više u poslednjih par godina nego ikada u istoriji nakon izuma printa. Morate biti aktivni korisnik Velike petice: Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube – ukoliko planirate da ih mobilišete efektno u korist vašeg brenda.
  • Važnost konverzacije: Ljudi su više nego ikada pod uticajem preporuke, više nego bilo kog drugog tipa promotivne poruke, a preporuke dolaze Word-of-Mouth. Potrebno je da imate konverzaciju sa više raličitih tipova ljudi u vezi sa svim vrstama tema, kako biste na pravi način razumeli kako WOM funkcioniše i kako da inspiraciju pronađete u različitim gledištima. Inspiracija može doći sa najneočekivanijih mesta, ukoliko naučite da slušate.
  • Ne ignorišite nauku: Postajete bolji komunikator učenjem o osnovama psihologije ponašanja, vizuelne analitike, političkih nauka, filozofije. Postoji toliko disciplina koje hrane umetnost komuniciranja, formulisanje strategija i uticaja – njihovo razumevanje daje vam prednost u odnosu na konkurenciju.
  • Praktikujte javno obraćanje i nastup: Ukoliko planirate da budete na vrhu PR industrije, doćiće vreme kad će biti potrebno da stanete ispred publike, kamera, ili vašeg internog tima i ubedite ih u snagu ideje. Šta god da osećate u vezi sa javnim obraćanjem i govorom, bilo da je u pitanju nelagoda ili trema, prevaziđite ih, jer masovna komunikacija je u vezi sa komuniciranjem sa masama.

Više informacija o predavačima i konferenciji pronađite na http://www.thepworld.com/event/global-pr-summit-belgrade

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!