Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pet saveta globalnog stručnjaka za korporativne komunikacije kompanije Rolls Royce

spot_img

Jamal Al Mawed, direktor korporativnih komunikacija, kompanije Rolls Royce Motor Cars, Middle East, Africa, Central Asia, Latin America, jedan je od ključnih govornika na najvećem globalnom komunikacijskom samitu u oblasti odnosa s javnošću i društvenih medija, Global PR Summit Belgrade, koji će se održati 1. i 2. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Na poziciji direktora za korporativne komunikacije brenda Rolls-Royce Motor Cars, za Srednji Istok, Afriku, Centralnu Aziju i Latinsku Ameriku, Jamal je imao priliku da kompleksno sagleda komunikaciju jednog od najmoćnijih brendova na svetu Rolls Royce, na četiri kontinenta i nekoliko jezičkih područja. Jamal je bilingvalan i njegovo znanje engleskog i arapskog jezika, donelo mu je jedinstveno PR iskustvo u preko dvadeset zemalja. On je i jedan od sudija godišnje dodele nagrada: Middle East Public Relations Association (MEPRA) Awards i Arab Luxury Forum PR Awards, i predavač. 2010. Godine Jamal je osvojio MEPRA nagradu ‘Young Communicator of the Year Award’.

Pitali smo Jamala da sa nama podeli pet PR saveta za sve PR komunikacijske profesionalce u regionu:

  • Konzumirajte medije koje koristite: Morate da čitate, gledate, pratite medije pre nego što ih iskoristite u širenju vaše poruke. Ne možete ući u interakciju sa novinarom, a u vezi sa vašim brendom ukoliko niste pročitali njegove priče i publikacije, ne možete utilizovati influensera ukoliko ga ne pratite. Kako biste dostigli publiku, potrebno je da postanete ta publika.
  • Postanite social – brzo: Dopada li vam se ili ne, način na koji svet konzumira medije promenio se više u poslednjih par godina nego ikada u istoriji nakon izuma printa. Morate biti aktivni korisnik Velike petice: Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube – ukoliko planirate da ih mobilišete efektno u korist vašeg brenda.
  • Važnost konverzacije: Ljudi su više nego ikada pod uticajem preporuke, više nego bilo kog drugog tipa promotivne poruke, a preporuke dolaze Word-of-Mouth. Potrebno je da imate konverzaciju sa više raličitih tipova ljudi u vezi sa svim vrstama tema, kako biste na pravi način razumeli kako WOM funkcioniše i kako da inspiraciju pronađete u različitim gledištima. Inspiracija može doći sa najneočekivanijih mesta, ukoliko naučite da slušate.
  • Ne ignorišite nauku: Postajete bolji komunikator učenjem o osnovama psihologije ponašanja, vizuelne analitike, političkih nauka, filozofije. Postoji toliko disciplina koje hrane umetnost komuniciranja, formulisanje strategija i uticaja – njihovo razumevanje daje vam prednost u odnosu na konkurenciju.
  • Praktikujte javno obraćanje i nastup: Ukoliko planirate da budete na vrhu PR industrije, doćiće vreme kad će biti potrebno da stanete ispred publike, kamera, ili vašeg internog tima i ubedite ih u snagu ideje. Šta god da osećate u vezi sa javnim obraćanjem i govorom, bilo da je u pitanju nelagoda ili trema, prevaziđite ih, jer masovna komunikacija je u vezi sa komuniciranjem sa masama.

Više informacija o predavačima i konferenciji pronađite na http://www.thepworld.com/event/global-pr-summit-belgrade

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!