today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pet psiholoških trikova u reklamama

Iako se marketing stručnjaci uvek trude da nađu neki novi trik kojim bi vas naveli da kupite neki proizvod, ovih pet predstavlja one koje redovno koriste.
Business Insider je u svom kratkom filmu izdvojio pet takvih trikova za koje možda uopšte niste svesni da deluju na vas:

  • Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci, što je i logično jer većina ljudi su dešnjaci. U skladu s tim, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci;
  • Boje u reklamama su vrlo bitne jer privlače određene emocije (npr. plava – poverenje, crvena – uzbuđenje, zelena – svežina);
  • Položaj teksta i slika u oglasima je vrlo bitan. Naše oči posebno privlači kada se slika nalazi s leve strane, a tekst s desne;
  • Našim očima su takođe privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vredi i za fontove slova. ‘Oštar’ dizajn odbija ljude jer ih podsvesno podseća na bol;
  • Oči modela u reklamama obično imaju velike zenice, što snažno privlači pažnju ljudi, pa ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.

Business Insider video pogledajte na portalu BizLife.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!