Pet psiholoških trikova u reklamama

Iako se marketing stručnjaci uvek trude da nađu neki novi trik kojim bi vas naveli da kupite neki proizvod, ovih pet predstavlja one koje redovno koriste.
Business Insider je u svom kratkom filmu izdvojio pet takvih trikova za koje možda uopšte niste svesni da deluju na vas:

  • Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci, što je i logično jer većina ljudi su dešnjaci. U skladu s tim, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci;
  • Boje u reklamama su vrlo bitne jer privlače određene emocije (npr. plava – poverenje, crvena – uzbuđenje, zelena – svežina);
  • Položaj teksta i slika u oglasima je vrlo bitan. Naše oči posebno privlači kada se slika nalazi s leve strane, a tekst s desne;
  • Našim očima su takođe privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vredi i za fontove slova. ‘Oštar’ dizajn odbija ljude jer ih podsvesno podseća na bol;
  • Oči modela u reklamama obično imaju velike zenice, što snažno privlači pažnju ljudi, pa ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.

Business Insider video pogledajte na portalu BizLife.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari