Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pet marketinških saveta Tima McLoughlina!

Tim McLoughlin, Head of Social Media kompanije Hotels.com, biće jedan od glavnih govornika na Global PR Summitu 1. i 2. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Pre nego što se pridružio kompaniji Hotel.com kao Head of Social Media, Tim je bio na čelu odeljenja društvenih medija kompanije Saatchi & Saatchi, gde je vodio strategije brendova Toyota i Visa, uspešno spajajući kreativne ideje sa efektnom egzekucijom. Tim je pasionirani ljubitelj promena, kojim tehnologija menja ljudsko ponašanje i angažovanje potrošača u korelaciji sa brendovima, politikom, sportom. Kao politički bloger, redovno komentariše teme iz oblasti politike, kako na radiju tako i na televiziji, jednom prilikom u javnosti nazvan je najpametnijim čovekom u Britaniji.

Pitali smo Tima da podeli pet značajnih saveta u oblasti PR-a i društvenih medija:

  1. „Razmišljajte kao potrošač – kreirajte kampanje koje imaju smisla za potrošače na prvom mestu.“
  2. „Jednostavnost – uradite jednu stvar i uradite je najbolje moguće, ne pokušavajte da radite više stvari u isto vreme, jer će to zbuniti vašeg potrošača i umanjiti snagu vaše poruke.“
  3. „Balansirajte kreativu sa distribucijom – kreativa i mediji su jednaki partneri u isporuci uspeha.“
  4. „Budite kreativni u targetiranju – danas imamo više podataka o potrošačima nego ikad, iskoristite tu prednost i otvorite moćne mogućnosti.“
  5. „Važnost merenja – merite, ali neka merenje uvek bude jednostavno i sa ciljem da prati performanse, nasuprot prodaje i brend metrike, nezavisno od platforme na kojoj vodite kampanju.

Na konferenciji će govoriti ukupno 12 internacionalnih PR gurua kompanija SAP, Unilever, P&G, Weber Shandwick, Microsoft i Rolls Royce Motor Cars. Više informacija pronađite OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!