Kompanija Lenovo najavila je danas imenovanje Đanfranka Lančija za višeg potpredsednika i predsednika kompanije Lenovo za region Evrope, Bliskog istoka i Azije (EMEA). Lanci, bivši generalni direktor i predsednik kompanije Acer, pomoći će nastavak brzog rasta poslovanja kompanije Lenovo širom regiona. Kao deo današnje najave, Lanči ističe planove koji će pozicionirati kompaniju Lenovo među prve tri računarske kompanija u regionu EMEA do 2013. godine.
„Prošla godina bila je haotična i nesigurnost je bila prisutna na tržištu računara za veliki broj kompanija, ali mi smo ostali dosledni svojoj strategiji – da štitimo i razvijamo svoje nasleđe THINK poslovanja, i da istovremeno osvajamo nova tržišta, u potrošačkom segmentu,” rekao je Lanči, čiji mandat predsednika za EMEA region zvanično počinje danas. „Visoko smo pozicionirani u Rusiji i Nemačkoj u potrošačkom segmentu i naša strategija za ovu godinu je predstavljanje IDEA potrošačkih proizvoda u mnogo više zemalja širom regiona EMEA.” Lanči je istakao da uspon tableta i pojava novih formi računara, kao što su moderni i tanki Ultrabook računari, stvaraju mnogo novih mogućnosti za Lenovo. „EMEA je strateški bitno tržište za nas. Moramo održati primat u oblasti komercijalnih računara s obzirom na to da smo broj jedan u svetu u oblasti komercijalnih računara, dok brzo širimo svoje prisustvo u potrošačkom i sektoru malih i srednjih preduzeća širom regiona. To će nam pomoći da ostvarimo 10 odsto tržišnog udela u 10 najnaprednijih zemalja EMEA regiona i realizujemo svoj dugoročni cilj i nađemo se među tri najuspešnije računarske kompanije u regionu EMEA.”
Imenovanje Đanfranka Lančija za predsednika Lenova za region EMEA od danas dogodilo se nakon reorganizacije kompanije, koje podrazumeva stvaranje četiri nove geografske teritorije – EMEA, APLA (područje Azija i Pacifika i Latinske Amerike), Kina i Severna Amerika. Reorganizacija će stvoriti efikasnije, naprednije i fokusiranije geografske teritorije koje mogu da primene „zaštiti i osvoji“ strategiju temeljnije i efikasnije širom sveta. Ova strategija omogućila je kompaniji Lenovo da „zaštiti” svoje osnovno poslovanje u Kini i stekne profit u globalnom komercijalnom segmentu, dok ulaže u „osvajački” rast na tržištima u razvoju u oblastima potrošačkih uređaja i mobilnog interneta. Kao rezultat ove strategije, kompanija Lenovo je proizvođač računara sa najbržim rastom tokom devet uzastopnih kvartala , dok je na širem tržištu zabeležila rast u periodu od 11 uzastopnih kvartala. Kompanija, koja je već u prednosti u odnosu na svoju konkurenciju na tržištima u razvoju, nedavno je objavila svoju zaradu u trećem kvartalu, ostvarujući rekordan globalni tržišni udeo (14 odsto), rekordan profit, dobitke u praktično svakom regionu i proizvodnom segmentu i fantastičnu novu paletu proizvoda koja odgovara potrebama PC-Plus generacije.