today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Patrick Nally dolazi u (S)Portorož

Čovek koji je povezao FIFA-u i Coca-Colu. Sponzorska ličnost godine i ključna osoba za najbolje proglašeno sponzorstvo u Velikoj Britaniji u poslednjih 20 godina. Jedan od najbritkijih umova digitalnog sportskog marketinga. Šef razvoja poslovanja kompanije koja je kreirala najigraniju online sportsku igricu na svetu. Ovako su najavljeni prvi gosti – predavači na konferenciji SPORTO 2014: Patrick Nally, Sally Hancock, Richard Ayers i Nikola Čavić. Jedanaesta SPORTO konferencija biće održana u Portorožu (Slovenija), 20. i 21. novembra.
Specijalni gost Patrick Nally, naširoko priznat i poznat kao utemeljivač modernog sportskog marketinga – kreirao je novo polje u povezivanju brendova i sporta na globalnom nivou. Marketinški koncept koji je razvijen krajem sedamdesetih godina, u saradnji sa Svetskim prvenstvom u fudbalu u Argentini 1978. godine, u narednim godinama postao je standard u sportskom biznisu, a to važi i dan danas. Kao direktor kompanije West Nally, osnovane u ranim sedamdesetim, Nally je redefinisao sportsko poslovanje kroz pionirski pristup u marketingu međunarodnih događaja. On je odigrao glavnu ulogu u povezivanju FIFA-e i Coca-Cole, dizajniranju proizvoda za nosioce prava (MOK, UEFA, Dejvis kup, IAAF, FIS…) i postavio niz standarda za marketing velikih događaja koji su i dan danas u upotrebi. Takođe, bio je pionir u korišćenju tehnologije na velikim ekranima stadiona (Vembli 1984.).
„Jako verujem da je formalno akademsko obrazovanje od ključnog značaja za dalji rast i razvoj industrije. Nama treba veći broj ljudi sa dobrim diplomama i završenim kvalitetnim kursevima. To je više milijardi dolara vredna industrija, gde dobar praktikant treba da poznaje teoriju podjednako dobro kao i praksu“, rekao je Nally u intervjuu za SPORTO magazin. Trenutno je veoma uključen u promociju pokera i ostalih »umnih igara«, za koje smatra da nude iste mogućnosti za komunikaciju sa brendovima, kao i sport.
„rivilegija je imati priliku da ugostimo imena koja su redefinisala sport kao biznis. To je pokazatelj da se, tokom poslednjih deset godina, SPORTO razvio u važnog igrača u industriji sa priznanjem i van našeg regiona. SPORTO priča je priča svakog ko je uključen u sportska sponzorstva i marketing. Mi uvek želimo da ponudimo nešto novo, da predstavimo inspirativne priče i povežemo lokalno, regionalno i globalno“, izjavio je Dragan Perendija, direktor projekta SPORTO konferencije iz agencije SV- RSA.

Od OI u Londonu 2012. do FC Manchester City i Žozea Murinja
Baš kao Nally, i Hancock, Ayers i Čavić su takođe ljudi koji postavljaju i usmeravaju trendove unutar industrije.
Sally Hancock je predsedavajuća u Woman’s Sport and Fitness Foundation i jedna je od najvažnijih stručnjaka za sponzorstva u svetu. Između ostalog, ona je stvorila i nadzirala šestogodišnje sponzorstvo kompanije Lloyds TBS za Olimpijske igre u Londonu, koje je proglašeno za najbolju sponzorsku aktivaciju u Velikoj Britaniji u poslednjih dvadeset godina.
Richard Ayers je karijeru započeo kao novinar ali je ubrzo pronašao svoju ljubav u digitalnom svetu. Svoj prvi veb-sajt postavio je 1994. godine i nikada nije prestao da stvara nove stvari. U svetu je postao poznat kada je zatražio da revidira digitalno prisustvo FC Manchester City u 2010. godini. Kao osnivač i direktor kompanije Seven League, trenutno radi sa klijentima iz svih oblasti sporta i medija.
Nikola Čavić je jedan od ključnih ljudi u kompaniji Nordeus, koja je osnovana u Srbiji i koja je kreirala i razvila najpopularniju online sportsku igricu na svetu: Top Eleven – Be a Football Manager. Sa ovom igricom kompanija sarađuje sa mnogim poznatim fudbalskim klubovima u svetu. Takođe, saradnja je uspostavljena i sa fudbalskim trenerom Žoze Murinjom, koji je globalni promoter igrice. Respektabilan je podatak da 12 miliona ljudi širom sveta, svakog meseca, igra ovu igricu.

Više informacija o konferenciji SPORTO 2014. na: www.sporto.si/en
Summer early bird cena kotizacije za dvodnevnu SPORTO konferenciju, do 31. avgusta, iznosi 290 evra + PDV.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!