Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Partnerstvo kao moćan alat!

Potreba za udruživanjem u marketingu stara je koliko i sama industrija (marketinga), a prvi zanimljivi primeri datiraju iz polovine prošlog veka. Jedan od čuvenijih je saradnja između kompanija Renault i Van Cleef & Arpels u lansiranju novog modela automobila Dauphine, davne 1956. godine.

Od tada, beleže se brojni primeri različitih oblika saradnje poznatih i manje poznatih brendova u zajedničkoj težnji da oslobode i iskoriste pun potencijal tržišta i dosegnu do najšire ili pak savršeno targetirane (potrošačke) javnosti. Posebno danas, kada se kompanije istinski bore da iznedre kampanje koje će se izdvojiti iz beskrajne nepreglednosti, pre svega, online advertising-a, partnerstvo može biti moćan alat.

Upravo je to glavna tema radionice o profitnim share kampanjama koja će se održati na forumu IZAZOV 2017, a njen glavni fokus biće praktični primeri procesa kreiranja sadržaja kampanja koje imaju potencijal udruživanja. Neka od ključnih pitanja koja će se razmatrati jesu – koji su to obrasci povoljni u ovakvom udruživanju, posebno u digitalnoj komunikaciji, koliko je važno verovati u sopstveni brend i prepoznati njegove potencijale, kakav je odnos jačine brendova i njihovih digitalnih kanala, kao i pitanja koja se odnose na procese komunikacija sa agencijama i marketingom potencijalnih partnera.

Praksa je pokazala da je moguće razviti funkcionalan model profitnih share kampanja koji donosi rezultate. Kada se od samog početka postavljanja strategije razmišlja o zajedničkim vrednostima sa potencijalnim partnerima, kao i njihovim interesima, i pažljivo gradi platforma promocije koja može da se ponudi kao zajednička, brendovi su zainteresovani i otvoreni za udruživanje. U tom procesu izuzetno je važno voditi računa o jasnoj artikulaciji poruke nosećeg brenda, kako bi se izbegla opasnost od kakofonije koja potencijalno može da uruši vrednost kampanje. Ukoliko se to izbegne, domašaji udruženih kampanja mogu biti izuzetni, posebno kada se na kreativan način iskoriste potencijali svih raspoloživih komunikacionih kanala.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Uglješa Vrcelj, vlasnik agencije Super Dot

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!