Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Pad vrednosti deonica Publicisa za 12%!

SVET – Publicis Groupe zabeležio je značajan pad vrednosti deonica nakon što je kompanija upozorila na lošije rezultate od očekivanih u svom tradicionalnom oglašivačkom poslovanju, što je problem koji je takođe oborio vrednost deonica i rivala poput WPP-a, Interpublica i Omnicoma.

Deonice Publicisa pale su za 12%, sa 55 na 48,50 evra, dok je glavni izvršni direktor holding grupe Arthur Sadoun priznao da je kvartalni rast usporio sa 2,2% u trećem kvartalu na 0,5% u poslednjem kvartalu 2018. godine.

Cena deonica WPP-a pala je za 6%, dok su cene deonica Interpublica i Omnicoma manje za oko 5%.

Publicis je u prošle nedelje predstavio rezultate četvrtog tromesečja, pri čemu je Sadoun izjavio kako je Publicis bio “na dobrom putu” tokom ovog kvartala, sve dok neki veliki klijenti iz FMCG nisu umanjili ulaganja za oko 150 mililona evra u odnosu na ono što je ova kompanija planirala, piše Campaign.

„Uticaj ovog osipanja budžeta na tradicionalno oglašavanje bio je jači od očekivanog“, rekao je on, objašnjavajući kako je za sve uglavnom kriva „šačica američkih klijenata“. Sadoun je, takođe, upozorio da očekuju nezgodan početak 2019. godine, budući da će se isti trend nastaviti i u prvom kvartalu ove godine, što ne čudi jer FMCG predstavlja četvrtinu prihoda ove grupe, a tradicionalno oglašavanje predstavlja oko 35% njihovog poslovanja.

Da nije sve tako crno, Sadoun je ukazao na rast kod klijenata iz industrije finansijskih usluga. Iako su i oni rezali tradicionalne agencijske usluge istom stopom kao i FMCG, povećali su ukupnu potrošnju kupovinom drugih usluga digitalne transformacije od Publicisa.

Sadoun je takođe upozorio: „Rasipanje budžeta na strani klijenata nas obvezuje da budemo drastičniji u smislu naših cena.“

Više informacija pročitajte OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!