test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Pad broja zaposlenih u agencijama za tržišne komunikacije

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za tržišne komunikacije u Srbiji za 2022. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih sedam godina.

Nakon poslovno veoma neizvesne 2021, prošla godina donela je ohrabrenje i novu energiju za veliki broj agencija za tržišne komunikacije u Srbiji. Većina agencija uspela je pozitivno da završi poslovnu godinu i zadrži svoju poziciju na rang listi. Ipak, broj zaposleni zabeležio je pad u 2022. godini.

MMS COMMUNICATIONS/PUBLICIS ONE nalazi se na samom vrhu liste po poslovnom prihodu i na sedmom mestu po neto dobiti. Ova agencija je u 2022. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 14,84%, pad neto dobiti za 1,66% i rast broja zaposlenih za 11,11%. Takođe, treba napomenuti da u je u Agenciji za privredne registre Republike Srbije MMS Communications registrovan kao pravno lice u okviru koga posluje sedam ogranaka, među kojima su i agencije Leo Burnett i Saatchi&Saatchi.

Na drugom mestu po poslovnom prihodu i na 17. po neto dobiti nalazi se agencija NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY. Ova agencija zabeležila je u 2022. rast poslovnog prihoda za 32,68%, rast neto dobiti za 95,09%, a broj zaposlenih se nije menjao.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu nalazi se agencija REAL GRUPA RGS. Ova agencija je u 2022. zabeležila rast poslovnog prihoda od 0,33%, pad neto dobiti za 41,22% i rast broja zaposlenih za 19,05%.

Četvrto mesto po poslovnom prihodu pripalo je agenciji SMART VISION. Ova agencija zabeležila je u 2022. godini rast poslovnog prihoda za 74,43% i pad neto dobiti za 13,58%. Broj zaposlenih opao je za 5,26%.

Peto mesto po poslovnom prihodu pripalo je agenciji MCCANN BEOGRAD, koja je zabeležila rast od 5,89%. Neto dobit opala je za 595,13%, kao i broj zaposlenih za 19,12%.

U TOP 10 agencija po poslovnom prihodu iz 2022. godine nalaze se i agencije: FULLHOUSE OGILVY, OVATION BBDO, STUDIO NEXUS, EXECUTIVE GROUP i CHEIL CENTRADE ADRIATIC. Na samom vrhu liste po neto dobiti, četvrtu godinu za redom, našla se agencija OPEN MIND.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 131 pravno lice koje se primarno bave tržišnim komunikacijama (nudeći, pre svega, uslugu integrisanih komunikacija).

Ukupan poslovni prihod agencija za tržišne komunikacije u 2022. povećan je za 16,92%, kao i neto dobit za 56,20%. Broj zaposlenih u agencijama za tržišne komunikacije opao je za 0,62%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 550 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!