REGION – Vanja Bertalan, Human CEO i član uprave HURA-e, rekao je da je ovo jako dobra prilika za brendove da svojim potrošačima pokažu kakvi su.
„Svako može biti divan u situaciji obilja. U ovakvim se zeznutim situacijama puno bolje vidi ko je iskren, otvoren, direktan. Ko razume situaciju, prilagođava joj se, ceni svoje potrošače. Ključno je nastaviti graditi odnose, zadržati i stvarati poverenje. Gledajući u istoriju, vidimo da su upravo oni brendovi koji su u razdobljima krize nastavili aktivno i dobro komunicirati većinom izlazili iz njih u boljoj poziciji od konkurencije koja je manje i slabije komunicirala“, rekao je Bertalan.
On je dodao da kriza neće trajati zauvek, kao i da će nakon nje potrošači posmatrati brendove i na osnovi toga kako su se ponašali danas. „Ne samo na temelju toga koliko su oglašavali nego, još važnije, kako su komunicirali. Treba nastaviti ulaganje u komunikaciju koliko god je to moguće, a još važnije, treba prilagoditi poruke i aktivnosti tako da budu u skladu s novom situacijom u kojoj se nalazimo, konkretnije, korisnije. Sada nije vreme za idealizovanje situacije propraćene cvrkutom ptica i leptirićima, već za pokazivanje razumevanja, praktične stvari i direktnu komunikaciju bez pakovanja.“
Ceo intervju pročitajte OVDE.