today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ove godine više novca za onlajn oglašavanje

SVET – Oglašivači u SAD prvi put će ove godine potrošiti više novca na onlajn oglašavanje nego na oglašavanje u štampi, pokazuje studija američke agencije za istraživanje digitalnih medija i marketinga „eMarketer“.
Prema istraživanju koje je sprovela ova agencija, na onlajn oglašavanje u SAD-u u ovoj godini biće potrošeno 39,5 milijardi, dok je za oglašavanje u štampanim medijima predviđeno 33,8 milijardi dolara.
U odnosu na oglašavanje na Internetu 2011. godine, biće zabeležen rast od 23,3 odsto, što predstavlja ogroman napredak, posebno ako je poznato da je i prošle godine zabeležen rast od 23 odsto u oglašavanju na Internetu. Očekuje se da Internet oglašavanje nastavi da napreduje u narednih pet godina, ali umerenije. Predviđa se da će 2016. godine na ovaj vid marketinga biti potrošene 62 milijarde dolara.
Predviđanje za štampane medije nisu tako optimistična. Očekuje se da oglašivači nastave da smanjuju budžet predviđen za oglašavanje u štampanim medijima na 32,3 milijardi dolara u narednih pet godina, što je za deset odsto manje u odnosu na prošlu godinu.


Sa druge strane, onlajn oglašavanje, neće ugroziti budžete predviđene za oglase na televiziji. Predviđanja govore da će kompanije na TV oglašavanje u 2016. godini potrošiti 72 milijarde dolara, što je rast od 18,6 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Ovo će biti zdrava i dobra godina za oglašivačku industriju, sa rastom od 6,7 odsto i potrošnjom od 169,5 milijardi dolara u SAD-u.

Izvor: SEEBIZ

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!