SVET – Otvorene su rane prijave za ovogodišnju sezonu Međunarodnog festivala oglašavanja i marketinga White Square, jednog od najvećih festivala kreativnosti u istočnoj Evropi.
Festival ove godine ulazi u 14. godinu održavanja, a na konkurs za nagrade svake godine pristigne preko 1.000 prijava iz zemalja sveta.
Festival organizuje ACMA (Belorusko udruženje agencija za tržišnu komunikaciju i marketing) uz podršku EACA-e (Evropske agencije udruženja za tržišno komuniciranje) te regionalnih i međunarodnih masovnih medija u oblasti oglašavanja i marketinga.
U 2022. godini White Square će se održati od 8. do 10. juna, a na rasporedu su takmičenje te business i edukacijski programi. Ove godine u program takmičenja ulazi 32 kategorije. Planirano je sedam stručnih žirija u čijim je sastavima 70+ međunarodno priznatih, visoko kompetentnih i nagrađivanih stručnjaka.
Business i edukacijski programi održaće se u obliku predavanja vodećih stručnjaka u kreativnoj industriji iz 30+ zemalja u online formatu. Vrhunac je programa gala večera uz svečanost dodele nagrada, koja će se održati 10. juna.
Više informacija dostupno je na sajtu adfest.by