Strukovna udruženja HURA i IAB Hrvatska pozivaju stručnjake iz komunikacijske industrije da prijave projekte na nacionalno takmičenja.
S ovogodišnjim festivalom Dani komunikacija ponovno se otvara prilika za prijavu kreativnih projekata i digitalnih kampanja kojima se agencije i kompanije posebno ponose. Nacionalno hrvatsko kreativno takmičenja IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomeraju granice, nezavisno od vrste medija u kojem su realizovane, dok se s druge strane u sklopu takmičenja MIXX dodeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u oblasti tržišnih komunikacija.
Pobednici oba takmičenja biće proglašeni na dodelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na Danima komunikacija u Rovinju od 12. do 15. aprila 2018. godine.
Više informacija o takmičenjima:
• IdejaX
IdejaX je najveće hrvatsko takmičenja na kojem se godinama uspešno takmiče kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i bronzane IdejeX. U cilju unapređenja ovog takmičenja, ove godine će uz IdejuX biti stavljen poseban naglasak na neutralnost prilikom ocenjivanja te praksu žiriranja koja prati velike svetske festivale poput Cannes Lionsa ili Eurobesta, a kojom se želi podići kvalitet IdejeX. Žiri se sastoji od visoko kvalifikovanih kreativaca koji dolaze iz najboljih hrvatskih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine. Organizator takmičenja je HURA, a prijave su otvorene do 20. marta 2018. godine. Pravilnik je objavljen na linku danikomunikacija.com/hr/natjecanja/idejax
• Mixx
MIXX takmičenje rađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u oblasti tržišnih komunikacija. Kriterijumi ocenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, sprovođenje i korišćenje medija i postignute rezultate. Svi kriterijumi su podjednako važni za donošenje konačne ocene i izbor pobednika. Žiri se sastoji od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija. Organizator takmičenja je IAB Hrvatska, udruženje za interaktivni marketing, a prijave su otvorene do 8.3.2018. godine. Pravilnik Mixxa nalazi se na linku danikomunikacija.com/hr/natjecanja/mixx