Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Otvorene prijave za program AcademIAA

Od danas su otvorene prijave za program pod nazivom AcademIAA. Radi se o edukativnom projektu IAA Serbia koji će startovati 15. septembra i trajati do 15. decembra ove godine. Polaznici će biti u prilici da slušaju predavanja i učestvuju u radionicama u oblasti marketinških komunikacija. AcademIAA je lansirana prošle godine i zbog uspešne realizacije postala je deo redovnih aktivnosti IAA Srbija.

Tromesečni program obuhvata 6 modula (biznis, kreativa, digital, mediji, istraživanje i tzv. All Stars). Svaki modul traje u proseku 12 sati ukupno. Ovakav sadržaj ima za cilj da polaznicima obezbedi sveobuhvatan pristup oblasti marketinških komunikacija (Program se održava petkom popodne i subotom).

Svaki modul ima svog koordinatora: Istraživanje – Goran Tintor, Custom Research Director (GfK Belgrade), Mediji – Marko Šobot, Media Director (Publicis One), All Stars – Jana Savić Rastovac, Creative Director (McCANN Beograd), Business – Smiljka Dokić Jeremić, Marketing Director(Erste bank), Vladimir Zarić, Head of Digital (Publicis One), Kreativa – Žarko Veljković, Creative Director. Kreativnu podršku celom projektu dala je agencija McCANN Beograd.

U cilju obezbeđivanja što kvalitetnijeg rada sa polaznicima, njihov ukupan broj neće preći 30. Zbog ograničenog broja polaznika i potrebe da se dođe do najtalentovanijih kandidata, utvrđen je precizan proces selekcije koji podrazumeva dva koraka, slanje CV-a i motivacionog pisma, a onda i testiranje kandidata. Na ulicama Beograda osvanuli su bilboardi koji najavljuju ovogodišnju AcademIAAu i pozivaju zainteresovane da se prijave. Sve informacije o program dostupne su na www.academiaa.rs

Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia kaže da druga godina organizovanja ovog edukativnog programa pokazuje da se radi o projektu koji je prepoznat kao vredan, onaj koji pruža jedinstven sadržaj onima koji žele da steknu znanja u oblasti marketinških komunikacija. AcademIAA se već u prvoj godini izborila za status “trening kampa za buduće lidere u struci”. To je intezivan program sa istaknutim profesionalcima u ulozi predavača i najvrednijim i najtalentovanijim polaznicima. Za tri meseca oni će biti u prilici da struku sagledaju u svakom smislu i tako razumeju sve procese u njoj, bez obzira na to čime se konkretno bave ili planiraju u budućnosti.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!