SPORTO nagrade već 16 godinu zaredom nagrađuju najbolje primere dobre prakse na polju sponzorstva, (digitalne) komunikacije i marketinga u sportu u zemljama Adriatic regije. Izbor najboljih marketinških praksi iz svijeta sporta i sponzorstava odvija se u okviru međunarodne SPORTO konferencije.
Nagrade SPORTO sjajna su prilika za brendove, nosioce prava i agencije da dobiju profesionalna priznanja u sektoru koji se neprestano razvija, a najbolji sponzorski projekti iz pojedinačne države dobijaju ulaznicu za panevropsko takmičenje „ESA Best of Europe“.
Nagrade se dodeljuju u četiri kategorije:
- Najbolje sportsko sponzorstvo
- Najbolji sportski događaj
- Najbolje upravljanje sportskim subjektom
- Najbolje digitalno komuniciranje
Prijave će biti otvorene do 26. novembra, a cena kotizacije za nagradu SPORTO iznosi 200 EUR.
Prijavljene projekte ocenjivat će međunarodni žiri kojim će predsedavati predstavnik Evropskog udruženja sponzora, a ove će godine među članovima biti i mnogi drugi renomirani stručnjaci iz sveta marketinga, sponzorstva i digitalne komunikacije.