Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) objavilo je konkurs za tradicionalna godišnja priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima za ostvarene radove u struci tokom 2016. godine.
Ove godine U Udruženju su, na osnovu iskustvenih saznanja sa prethodnih konkursa i sugestija dobijenih od članica, redefinisali kategorije, prilagodivši ih aktuelnim trendovima i potrebama onih koji stvaraju. Nagrade se dodeljuju u 18 kategorija, sa podkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini. Na osnovu iskustava iz prethodnih godina, koja kazuju da rad u teškim uslovima proizvodi obilje kreativnih rešenja, očekuje se mnoštvo kvalitetnih radova.
Pored nagrada u kategorijama, žiri će ove dodeliti i specijalna priznanja za: najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju, komponovanu muziku, produkciju, a na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu proglasiće se i Agencija i Oglašivač godine.
UEPS dodeljuje i Nagradu za životno delo, prestižno priznanje najboljima od najboljih, za sveukupan profesionalni opus. Među njima su najuglednija imena domaćeg advertajzinga koja zauzimaju počasno mesto u 56 godina dugoj istoriji ovog strukovnog udruženja.
Prijave radova primaju se najkasnije do 2. decembra 2016. godine.
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular, možete pogledati na http://www.ueps.org.rs/dan-ueps-a/