Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Otvoren konkurs za „Primere dobre prakse odnosa s javnošću 2012″

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između profesionalaca iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet organizacionih nauka iz Beograda i Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada, uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošdu, pokreću drugo izdanje publikacije “Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012”. Publikacija se objavljuje jednom godišnje i sadrži prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.
“Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012″ su idealna prilika da profesionalci upoznaju studente visokoobrazovnih institucija, ali i sve pojedince zainteresovane za profesionalni razvoj, istraživanje i usavršavanje u ovoj oblasti, sa izuzetnim komunikacionim strategijama i taktikama, kao i najaktuelnijim izazovima, mogudnostima i trendovima u praksi odnosa s javnošdu. Objavljivanjem projekta/kampanje iz oblasti odnosa s javnošdu vaše organizacije u publikaciji “Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012” doprinosite:
– unapređenju procesa obrazovanja i usavršavanju studenata – budućih stručnjaka za odnose s javnošću,
– razmeni znanja i iskustva između različitih sektora koji se bave odnosima s javnošdu,
– afirmisanju struke u zemlji i regionu, i
– promociji uspeha vaše organizacije u odgovoru na komunikacijske izazove savremenog poslovanja.
Za prijavu i proces selekcije primera dobre prakse u ovoj publikaciji se ne plaća kotizacija. Organizacija koja je prijavila primer, a koji bude odabran za objavljivanje, učestvuje u troškovima realizacije projekta i štampanju publikacije sa iznosom od 30.000 dinara + PDV. Sve informacije o načinu prijave komunikacione kampanje/projekta i preuzimanju obrasca za prijavu možete pronadi na: www.prhandbook.info.

Konkurs je otvoren do 30. juna 2012. godine. Ovde možete preuzeti pozivno pismo i obrazac za prijavu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!