Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Otvoren konkurs za „Primere dobre prakse odnosa s javnošću 2012″

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između profesionalaca iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet organizacionih nauka iz Beograda i Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada, uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošdu, pokreću drugo izdanje publikacije “Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012”. Publikacija se objavljuje jednom godišnje i sadrži prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.
“Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012″ su idealna prilika da profesionalci upoznaju studente visokoobrazovnih institucija, ali i sve pojedince zainteresovane za profesionalni razvoj, istraživanje i usavršavanje u ovoj oblasti, sa izuzetnim komunikacionim strategijama i taktikama, kao i najaktuelnijim izazovima, mogudnostima i trendovima u praksi odnosa s javnošdu. Objavljivanjem projekta/kampanje iz oblasti odnosa s javnošdu vaše organizacije u publikaciji “Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012” doprinosite:
– unapređenju procesa obrazovanja i usavršavanju studenata – budućih stručnjaka za odnose s javnošću,
– razmeni znanja i iskustva između različitih sektora koji se bave odnosima s javnošdu,
– afirmisanju struke u zemlji i regionu, i
– promociji uspeha vaše organizacije u odgovoru na komunikacijske izazove savremenog poslovanja.
Za prijavu i proces selekcije primera dobre prakse u ovoj publikaciji se ne plaća kotizacija. Organizacija koja je prijavila primer, a koji bude odabran za objavljivanje, učestvuje u troškovima realizacije projekta i štampanju publikacije sa iznosom od 30.000 dinara + PDV. Sve informacije o načinu prijave komunikacione kampanje/projekta i preuzimanju obrasca za prijavu možete pronadi na: www.prhandbook.info.

Konkurs je otvoren do 30. juna 2012. godine. Ovde možete preuzeti pozivno pismo i obrazac za prijavu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!