REGION – U nedelju, 1. decembra zvanično su otvorene prijave za peto izdanje marketinškog takmičenja Effie Croatia 2014 koje nagrađuje agencije, oglašivače i kampanje koje su postigle veliki tržišni uspeh temeljen na učinkovitosti i strateškom promišljanju komunikacija. Hrvatsko takmičenje Effie organizuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije.
Od mnogih novosti i unapređenja koje donosi ovogodišnje izdanje takmičenja najvažnije su one iz domene rada žirija. Naime, od ove godine Effie ocenjivanje sprovešće se u dva kruga s dva različita sastava žirija za svaki krug kako bi se osigurali što objektivniji rezultati. Novost je i Effie obrazac za prijavu s detaljnim pitanjima u određenim segmentima i manjim prostorom dostupnim za odgovore što će pomoći jasnijem uvidu u radove i kvalitetnijim odlukama žirija, a sve prema uzoru na svetsko takmičenje. Kako bi učesnici imali dovoljno vremena za prezentaciju svojih projekata žiriju, prijave će biti otvorene čak četiri meseca.
Kao i do sada Effie žiri će tokom prijavnog perioda proći posebnu edukaciju koja uključuje stručnu podršku svetskog konsultanta za Effie i Nielsenov pregled stanja tržišnih kategorija, čime će se osigurati kvalitetne odluke te izbor pobednika u skladu sa svetskim normama.
Na Croatia Effie 2014 mogu učestvovati radovi i kampanje koje su se sprovodile u Hrvatskoj u periodu od 1. jula 2012. do 31. decembra 2013. godine, a proglašenje dobitnika održaće se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom maja. Projekti koji su počeli pre navedenog perioda ili su završili naknadno takođe će moći učestvovati, ako su se barem delom sprovodili u zadanom periodu i ukoliko postoje podaci koji se odnose na zadati period.
Sve informacije o takmičenju Effie i načinu prijave od ove godine će biti dostupne na novim internetskim stranicama http://www.effie.hr.