today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Otkrili smo kako dođe uspeh kad „zakucaš“ neuspeh!

Nakon uspešnog prvenca Advertising Fail Stories FuckUp Nighta koji je održan u novembru, po drugi put okupili su se iskusni profesionalci advertajzing industrije, iskreno podelivši lične i kompanijske neuspehe pred publikom koja je ponovo napunila Playground centar za inovacije.

Veče je otvorio Žarko Sakan iz New Moment agencije, koji je kroz emotivnu privatno-poslovnu priču dočarao kako izgleda kada u jednom danu preuzmeš kompaniju vrednu 25 miliona sa 250 zaposlenih, kada velikim radom osvojiš „titanijumskog lava“ na festivalu u Kanu a ne očekuješ ga, ali i kada ga baš očekuješ a fejluješ. „Svi oko nas zahtevaju da budemo eksperti u više stvari, dok marketinške agencije imaju zadatak da klijentima ili povećaju prodaju ili ojačaju brend. Tako sam i naučio da nikada ne igram na jednu kartu i prigrlim svaki neuspeh. Ako ne fejlujete nemate šansu da napredujete, morate se boriti i osetiti buru, i što ih više budete imali – bićete iskusniji i jači!“ zaključio je Žarko.

Organizatori su ugostili i prvog govornika van granica naše zemlje, Miloša Miloševića, CEO Fleka Design studio iz Crne Gore. „Nijesmo imali kad“ je jedan od mnogih njegovih FuckUpova kako kaže. Ovaj fejl se odnosio na preveliku želju za realizacijom, usled koje je došlo do nesagledavanja celokupne slike tržišta na kom je bila plasirana ta ideja. Kako se drugima ne bi ponovilo isto, poručio je da moraju uvek imati vremena da zastanu, sagledaju stvari iz više uglova i razmotre sve opcije, kao i da su FuckUpovi u svemu tome jedna velika škola.

Janko Pavlović kreativni direktor Havas Adriatic je na slikovit način predstavio fejl o funkcijama u agenciji i njihovim ozbiljnim ulogama prilikom donošenja važnih odluka koje se odražavaju kako na tim tako i na agenciju. U ovom slučaju, to je bio iscrpljujuć prekid „igranja“ po klijentvom mišljenju, koji je neminovno uticao na poverenje a na kraju i na dalju saradnju. „Opčinjenost idejom nije dovoljna niti je suština u biznisu, već posao mora da se radi kako treba – ili se neće ni počinjati“, izdvojio je Janko za kraj.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!