Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Nataša Đurđević, doskorašnji Category Director, The Coca-Cola Company Central Eastern Europe i dobitnica Mark Awards specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju struke, rekla je…
Šta za Vas znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
U današnjem svetu prevelikog izbora u svakom smislu, izdvojiti se i zaslužiti nečiju pažnju je dostignuće, a osvojiti nečije srce i steći pravo na nečiji novac je REMARKABLE dostignuće i uspeh za brend odnosno poslovanje.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Ostaviti vidljivi, pozitivan, trajan trag iza sebe. Shvatiti odgovornost da učinimo boljim nego što je bilo pre nas: brend koji nam je poveren, tržište na kome učestvujemo u utakmici, ljude sa kojima sarađujemo, zajednicu u kojoj živimo i radimo.
Zašto bi kolege trebale da se nominiju za Mark Awards priznanja ove godine?
Priznanja nisu sama sebi cilj. Ne treba raditi za priznanja, već raditi ono i onako što zaslužuje priznanje. Pozitivni primeri su nam inspiracija za dalji lični napredak, a priznanja odgovornost da nastavimo da dajemo najbolje od sebe.
Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.