today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Organizacione promene u agenciji MPG Beograd, Marko Vukojičić novi direktor

Marko Vukojičić unapređen je na poziciju Izvršnog direktora MPG Beograd, najveće i najuspešnije agencije za unapređenje prodaje u Srbiji i regionu Jugoistočne Evrope, saopštila je ova agencija. Marko Vukojičić je kao akaunt direktor sa velikim uspehom i dugi niz godina vodio najveći i najuspešniji tim za saradnju sa klijentima. Sarađivao je sa klijentima kao što su Mercator-S, Mars, Apatinska pivara, Knjaz Miloš, Yettel, L’Oreal i mnogi drugi i izuzetno je zaslužan za razvoj više segmenata poslovanja.

Draško Roganović, jedan od osnivača MPG Beograd, zauzeće novoformiranu poziciju Country Managera i njegove glavne dužnosti biće obezbeđivanje dugoročnog razvoja MPG SEE grupacije na lokalnom i regionalnom nivou, kao i dalji razvoj usluga digitalnih komunikacija.

Promenu na vrhu agencije prati i proces reorganizacije poslovanja započet sredinom prošle godine, pri čemu će novoformiranu poziciju Client Service Director-a zauzeti Slađana Simić, dugogodišnji akaunt direktor u MPG Beograd, dok će Aleksandra Jočić biti unapređena na poziciju akaunt direktora jednog od 3 velika akaunt tima u agenciji. Agencijski tim će realizovati SEF pristup poslovanju koji podrazumeva fokusiranje na kontinuirano plasiranje agencijskih usluga, ekspertizu u prodajnom marketingu i striktno pridržavanje prioritetnih zadataka i ciljeva. SEF pristup će obezbediti visok nivo podrške klijentima agencije kada je u pitanju prodajni marketing, realizacija evenata i digitalne komunikacije, a zaposlenima mnogo prilika za profesionalno usavršavanje i napredak.

Promene u MPG Beograd dolaze posle najuspešnije godine od osnivanja sa preko 5 miliona EUR prometa, više od 40 zaposlenih, visokim rastom EBITDA i pružanjem usluga u 8 zemalja Jugoistočne Evrope, od Bugarske i Albanije do Slovenije. Klijenti MPG Beograd uključuju kompanije kao što su Apatinska pivara, G3 Spirits, Knjaz Miloš, LG, Marbo, Mars, Mercator-S, P&G, Philip Morris, L’Oreal, Yettel i mnogi drugi.

Sve navedene promene imaju za cilj da obezbede dalji razvoj poslovanja MPG Beograd i zadrže i dodatno unaprede visok nivo zadovoljstva i lojalnosti klijenata, zaposlenih, dobavljača i brojnih saradnika. MPG Beograd je deo MPG SEE prve, najveće i najuspešnije grupacije agencija za prodajni marketing u Jugoistočnoj Evropi sa više od 300 zaposlenih i godišnjim prometom od preko 30 miliona EUR.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!