Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Organizacione promene u agenciji MPG Beograd, Marko Vukojičić novi direktor

Marko Vukojičić unapređen je na poziciju Izvršnog direktora MPG Beograd, najveće i najuspešnije agencije za unapređenje prodaje u Srbiji i regionu Jugoistočne Evrope, saopštila je ova agencija. Marko Vukojičić je kao akaunt direktor sa velikim uspehom i dugi niz godina vodio najveći i najuspešniji tim za saradnju sa klijentima. Sarađivao je sa klijentima kao što su Mercator-S, Mars, Apatinska pivara, Knjaz Miloš, Yettel, L’Oreal i mnogi drugi i izuzetno je zaslužan za razvoj više segmenata poslovanja.

Draško Roganović, jedan od osnivača MPG Beograd, zauzeće novoformiranu poziciju Country Managera i njegove glavne dužnosti biće obezbeđivanje dugoročnog razvoja MPG SEE grupacije na lokalnom i regionalnom nivou, kao i dalji razvoj usluga digitalnih komunikacija.

Promenu na vrhu agencije prati i proces reorganizacije poslovanja započet sredinom prošle godine, pri čemu će novoformiranu poziciju Client Service Director-a zauzeti Slađana Simić, dugogodišnji akaunt direktor u MPG Beograd, dok će Aleksandra Jočić biti unapređena na poziciju akaunt direktora jednog od 3 velika akaunt tima u agenciji. Agencijski tim će realizovati SEF pristup poslovanju koji podrazumeva fokusiranje na kontinuirano plasiranje agencijskih usluga, ekspertizu u prodajnom marketingu i striktno pridržavanje prioritetnih zadataka i ciljeva. SEF pristup će obezbediti visok nivo podrške klijentima agencije kada je u pitanju prodajni marketing, realizacija evenata i digitalne komunikacije, a zaposlenima mnogo prilika za profesionalno usavršavanje i napredak.

Promene u MPG Beograd dolaze posle najuspešnije godine od osnivanja sa preko 5 miliona EUR prometa, više od 40 zaposlenih, visokim rastom EBITDA i pružanjem usluga u 8 zemalja Jugoistočne Evrope, od Bugarske i Albanije do Slovenije. Klijenti MPG Beograd uključuju kompanije kao što su Apatinska pivara, G3 Spirits, Knjaz Miloš, LG, Marbo, Mars, Mercator-S, P&G, Philip Morris, L’Oreal, Yettel i mnogi drugi.

Sve navedene promene imaju za cilj da obezbede dalji razvoj poslovanja MPG Beograd i zadrže i dodatno unaprede visok nivo zadovoljstva i lojalnosti klijenata, zaposlenih, dobavljača i brojnih saradnika. MPG Beograd je deo MPG SEE prve, najveće i najuspešnije grupacije agencija za prodajni marketing u Jugoistočnoj Evropi sa više od 300 zaposlenih i godišnjim prometom od preko 30 miliona EUR.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!