Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Organizacija događaja kao deo korporativne kulture kompanija

Proteklih godina, organizacija korporativnih događaja postala je sastavni, integralni deo rada svakog ozbiljnog tima za marketing i komunikacije. Uprkos velikim izazovima s kojim se srećete tokom same postavke, kao i stresu koje ovakvi projekti nose, organizacija događaja je jedan i od najlepših delova posla.

Sberbank Srbija, kao banka koja se tokom poslednjih, nepunih 7 godina koliko posluje na tržištu Srbije, trudila da svojim klijentima, kako kroz proizvode i usluge, tako i kroz sam odnos pruži dodatne benefite, odlučila je da, po prvi put u Srbiji organizuje forum koji će okupiti najveće privrednike iz Ruske Federacije, Kazahstana, Belorusije, jugoistočne Evrope i Srbije. Na ovaj način, Sberbank Srbija svojim korporativnim klijentima pružila je mogućnost da na jednom mestu, upoznaju predstavnike najvećih maloprodajnih lanaca, osnaže poslovanje i učvrste postojeće poslovne kontakte.

Sberbank Business forum održan je krajem maja i okupio je više od 200 zvanica uz prisustvo diplomatskog kora, predstavnika vlade i top menadžmenta kako iz Sberbank Rusija, tako i iz mnogobrojnih podružnih evropskih banaka.

„Sama ideja za ovakvu vrstu događaja proistekla je iz naše matice u Rusiji, pa samim tim ono što je bilo neophodno je ispuniti veoma visoka očekivanja, ali i standarde naših ruskih kolega. S druge strane, imali smo sjajnu podršku naše BTL agencije „XYZ Communication“, pa je samim tim i ovaj projekat bilo lakše sprovesti. Sama priprema događaja, uključujući tehničke detalje, pozivanje inostranih, ali i gostiju iz Srbije, predavača i prezentera, trajala je nešto više od 5 meseci. Koncept je bio razrađen do najsitnijih detalja, prezentacije su bile namenski planirane i krerane za ovaj Biznis Forum. Teme i atraktivna imena govornika i učesnika na panelu bila su najveći organizacioni izazov, kako bi jedan ovakav događaj dobio na posebnom kvalitetu. Ipak, o samom kvalitetu Sbrebank Business Foruma najviše govore pratnerstva naših klijenata, sa obe strane i srpske i ruske – koji su se bas na ovom događaju i desila. Ova činjenica nas veoma raduje s obzirom na to da je i cela ideja foruma bila da pozicioniranje Sberbanke kao mosta saradnje između ruskih i srpskih kompanija. Neizmerno nam je drago da smo u tome i uspeli,“ , izjavio je Aleksandar Milić, direktor odeljenja za marketing, komunikacije i prigovore Sberbank Srbija.

XYZ Communication i Sberbank Srbija su i u prethodnom periodu uspešno organizovali nekoliko razlličitih što internih što eksternih događaja.

„Sberbank je veoma zahtevan klijent, klijent koji do detalja zna šta želi. Raditi s ovakvim klijentom agenciju čini boljom, inovativnijom, hrabrijom. Kvalitet naše saradnje se, pre svega ogleda u našem otvorenom odnosu. Poverenje koje smo u godinama iza nas izgradili daje nam smelost da svaki naredni događaj bude na višem nivou, izazovniji i kreativniji. Veoma mi je drago što smo se prepoznali, što funkcionišemo kao dobar i uigran tim, što sinergijom koju smo stvorili možemo uspešno da realizujemo mnoge zahtevne projekte, a Sberbank business forum je bio jedan od najzahtevnijih u našoj dvogodišnjioj saradnji“, izjavio je Nemanja Simić, direktor agencije XYZ Communications.

Kako bi ovaj događaj bio medijski propraćen, saradnju s novinarima Sberbank Srbija prepustila je PR timu agencije Direct Media United Solutions.
„Sberbank Business forum po svojoj veličini, ali i po važnosti zvanica bio je odlična prilika da dodatno pozicioniramo Sberbank kao most između Srbije i Ruske Federacije. S obzirom na to da se među prezenterima našli govornici koji su možda i prvi put nastupali javno u Srbiji, uspeli smo da privučemo kolege iz mnogobrojnih redakcija i da ovaj događaj na pravi način „odjekne“ u svim relevantnim srpskim medijima“, dodala je Mirjana Vlaisavljević, PR account u agenciji Direct media United Solutions.

Drugi dan Sberbank druženja u Beogradu bio je rezervisan Sberbank Open – teniski turnir u kojem su snage odmerili tom menadžeri Sberbanke i predstavnici korporativnih klijenata. Prema propozicijama Sberbank Open – a, mečevi su igrani u dublu, a jedan dubl je činio predstavnik banke i klijent. Uz odličan ambijent na terenima Novak u Beogradu, odigrani su sjajni mečevi, ali i dodatno učvršćena poslovna konekcija Sberbank predstavnika i klijenata iz raznih delova Evrope i Ruske Federacije.

„Možda je iznenađenje kada u okviru rada u banci dobijete ideju da organizujete teniski turnir, ali uz konkretne instrukcije i dobar timski rad, ni jedan izazov nije neostvariv. Bitno je da napomenem da su zahtevi u organizaciji Sberbank Open turnira na nivou profesionalnog turnira. Dovoljno je da napomenem da je bilo neophodno da pred svaki meč igrači imaju nove loptice, da smo angažovali profesionalne sudije, čistače terena i da se igrao glavni i utešni turnir. Ipak, najbitnije ja da su naši klijenti imali prilike da se još jedan dan druže i igraju tenis sa svojim kolegama iz Ruske Federacije. To je najveća pobeda za nas kao banke koja je most saradnje između klijenata“, dodao je Aleksandar.

Sberbank Business Forum i Sberbank Open, prvi su i jedinstveni događaji ove vrste na tržištu Srbije s obzirom na to da po prvo put jedna banka okupila svoje i klijente iz Ruske Federacije i regiona kako bi dodatno učvrstila postojeće i potpomogla nove poslovne konekcije svojih klijenata.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!