Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
„Opstaju samo ideje koje su se pokazale moćnim u fazi primene. Dodatno, ako pričamo o kreativnim idejama, opstanak iste, po pravilu je opravdan povratom resursa koji su uloženi u ideju i realizaciju komunikacije-kampanje.“ Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA communications
 „Ideje koje opstaju su one koje nam uvek iznova probude emocije, bilo da je to osmeh ili suze. Koliko god postajali digitalni, i mi i svet u kome živimo, emocije ostaju glavni kanal komunikacije kojim stižemo do druge osobe.“ Branka Conić, direktor, New Moment PR agencija
„Ideje koje opstaju su one koje nam uvek iznova probude emocije, bilo da je to osmeh ili suze. Koliko god postajali digitalni, i mi i svet u kome živimo, emocije ostaju glavni kanal komunikacije kojim stižemo do druge osobe.“ Branka Conić, direktor, New Moment PR agencija







 Loading...
Loading...
