Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Opel Hrvatska i Grey Worldwide Zagreb u finalu Euro Effie takmičenja

Projekt „Opelova 24 sata“ u realizaciji agencije Grey Worldwide Zagreb i klijenta Opel Hrvatska, uvršten je među 40 finalista na Euro Effie 2013 – međunarodnom takmičenja koje nagrađuje najistaknutija marketinška postignuća u tržišnim komunikacijama koje se sprovode u više zemalja Europe.
Ukupno 40 ovogodišnjih finalista dolazi iz 30 različitih agencija i 13 zemalja, a predvodi ih Nemačka s čak 13 finalista i Velika Britanija sa 11. Ostali radovi dolaze iz Nizozemske, Češke, Danske, Švajcarske, Austrije, Belgije, Hrvatske, Francuske, Slovenije, Švedske i SAD-a.
„Jako smo ponosni što je naš projekt ušao u finale Euro Effie 2013. To je za nas veliko priznanje pogotovo kada se uzme u obzir da se radovi agencija iz naše regije retko kada kvalifikuju na ovako veliko i ugledno takmičenje“, rekao je Dubravko Opašić, operativni direktor agencije Grey Worldwide Zagreb.
Stručni žiri ponovno će se okupiti 28. juna u Briselu kada će još jednom pregledati finalne radove te proceniti njihovu kreativnost i ukupan rezultat. Pobednici ovogodišnjeg takmičenja biće objavljeni u sredu, 18. septembra 2013., na svečanoj gala večeri u Briselu.
Nagrade EURO EFFIE dodeljuje Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u saradnji s medijskim partnerom EuroNewsom.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!